עדכון חשוב לגבי מועדון הכדורגל ברצלונה ופעולותיו בנוגע לטרגדיה בישראל

מיום שבת השחור, אנחנו, כארגון אוהדים רשמי, בקשר רציף עם מועדון הכדורגל ברצלונה. קיבלנו חיבוק, חיזוק ואהבה מהרבה אנשי מועדון שמזדהים עם הכאב, השכול והאובדן בפיגועים המחרידים האלה, כולל מהנשיא ז׳ואן לאפורטה, ידיד ישראל ששלח תמיכה בכמה צינורות. קיבלנו גם מכתבי תמיכה מארגוני אוהדים רשמיים של ברצלונה מאיטליה, אוקראינה, בלגיה, הולנד, גרמניה, אנגליה, צרפת, דנמרק, ארה״ב, קנדה, ארגנטינה, ברזיל, קולומביה.

אבל זה כמובן – לא מספיק, דרשנו מברצלונה התייחסות לכמה נושאים בוערים:

1. התייצבות פומבית חד משמעית של המועדון נגד הטרור הנפשע. זה שחור ולבן. אין משהו אחר.

2. סיוע לאוהדים שרכשו כרטיסים במיטב כספם למשחקים של ברצלונה ואינם יכולים לנסוע בגלל המלחמה.

3. עזרה בשיקום ותרומת ציוד לעידוד התושבים שנפגעו מהמלחמה.

לגבי סעיף 1, אנחנו מצפים לתגובה רשמית ביום שני הקרוב, כרגע היה שבוע קצר בגלל ׳יום הלאומיות הספרדי׳ ויש חופש. הערכת מערכת: שמרו מראש על ציפיות בקרקע.

לגבי סעיף 2, ברצלונה מבינה את הטרגדיה לחלוטין ותסייע לאוהדים לקבל את כספם בחזרה למשחקים שלא יוכלו לטוס אליהם. לשם כך הוקם טופס לינק כאן. שימו לב: מדובר בסיוע רק לאוהדים שקנו כרטיסים באתר הרשמי ויש חשיבות גדולה למלא את הפרטים בצורה מדויקת.

לגבי סעיף 3, בברצלונה הבטיחו לתרום ציוד עידוד לתושבים שפונו מבתיהם ומתכוונים לארח בעתיד עשרות אוהדים מישובי העוטף בעיר ברצלונה.

אנחנו יודעים כמה חשוב לכם לשמוע ממועדון הכדורגל האהוב עלינו ומקווים שהפעולות האלה יעזרו במעט לרפא את הכאב שחדר לעצמות של כל אחת ואחד מאיתנו.

בבקשה שתפו את הכתבה. גם בשביל הגברת המודעות וגם כדי שכל אוהד שרכש כרטיס ואינו מסוגל לנסוע, יוכל לקבל את כספו בחזרה.

חיבוק גדול מאיתנו ושמרו על עצמכם ❤️💙

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023