עוד שבוע במועדון הכדורגל הכי לחוץ בעולם

בשבוע שעבר בברצלונה, אחרי הניצחון המרשים על אתלטיקו מדריד ורגע לפני ג׳ירונה, הצוות הטכני אירגן חצי יום במירוץ קרטינג לשחקנים. הייתה תחושה מאוד טובה שהמשחק הזה והיכולת הטובה שהקבוצה הפגינה הם סימן למפנה בעונה.

ואז הגיע המשחק נגד ג׳ירונה ולמרות שברצלונה לא שיחקה רע והייתה ראויה ליותר, היא הפסידה את המשחק ולפרקים ראתה את האורחת משחקת מולה את הכדורגל שהיא בעצמה שואפת לשחק. ההפסד, במיוחד אחרי לחץ במחצית השנייה לנצח את המשחק, הוציא את הרוח מהמפרשים של הקבוצה.

ביום שני כשפורסם הסגל לאנטוורפן וצ׳אבי החליט להעניק מנוחה ללבנדובסקי, אראוחו וגונדואן, הנשיא לאפורטה התעצבן. הוא חשב שהם לא צריכים לקבל מנוחה אחרי הפסד והקבוצה צריכה לשאוף לנצח בכל משחק, גם אם הוא לפרוטוקול, במיוחד עם 2.8 מיליון יורו נמצאים על הכף. לטענת גורמים בתקשורת, ההפסד לשחטאר דונייצק ב-7 בנובמבר הוביל להפסד של 2.8 מיליון יורו ולקביעת המשחק בדאלאס בסוף החודש שיכניס למועדון 4 מיליון יורו. במועדון אומרים שהמשחק נקבע כבר לפני.

ההתערבות של לאפורטה לא הועילה והקבוצה הפסידה גם באנטוורפן לנועלת הטבלה. לבנדובסקי הוצא מהסגל ולאחר מכן נכנס להרכב. גונדואן נכנס כמחליף ואראוחו נשמר ביציע בגלל חשש לצהוב שירחיק אותו מהשמינית. צ׳אבי בכל זאת הלך על רוטציות די מרחיקות לכת כשהעניק בכורה למגן הימני הקטור פורט ופתח בקישור עם סרג׳י רוברטו ואוריול רומאו. הראשון שיחק פעם ראשונה מאז הפציעה ונראה חלוד מאוד. השני נראה כמישהו שקרס מכובד המשקל שיש לחולצה של ברצלונה ולא נראה בר שיקום. דווקא לאמין ימאל הילד נראה כדבר הכי מחובר באותו ערב בבלגיה, עם בישול נאה לפראן וכדור למשקוף.

ביום חמישי בארוחת חג המולד, הנשיא לאפורטה ביקש שוב מכולם להתאחד סביב הקבוצה והמאמן, באמונה שאפשר להתגבר גם על המשבר הזה, עוד אחד, במועדון שכל הזמן נמצא בלחץ אטומי.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023