הצבעת אי אמון ברצלונה

עושים סדר: עוד דברים שאתם צריכים לדעת על תהליך האי אמון

⬅️ האופוזיציה הגיעה לרף החתימות הדרוש (יותר נכון, פירקה אותו לחתיכות עם 20 אלף), עכשיו צריך לאמת אותן.

בהנחה שאימות החתימות יעבור בשלום (מלח מים, מלח מים, חמסה, חמסה, חמסה) בימים הקרובים (הוקצו 20 ימים גג לתהליך), עוברים לשלב הבא: הצבעת אי האמון עצמה.

⬅️ תאריך סופי להצבעה יקבע על ידי ההנהלה של בארסה בטווח זמן של 10 עד 20 ימים אחרי אימות כל החתימות.

ההצבעה תהיה פתוחה לכל הסוסיוס הבגירים בני 18 ומעלה (יש 109 אלף כאלה, חלק לא מבוטל מהם לא נמצאים בקטאלוניה), ושם יצטרכו רב של 2/3. דוגמא:

⬅️ הצביעו 10 אלף סוסיוס בסך הכל? צריך 6,666 סוסיוס שישלשלו לקלפי ״Si – בעד הצבעת אי אמון״

⬅️ הצביעו 100 אלף סוסיוס בסך הכל? צריך 66,666 סוסיוס שישלשלו לקלפי Si.

וכך הלאה.

בהצבעת אי האמון של 2008 נגד לאפורטה השתתפו כמעט 40 אלף סוסיוס, זה הבסיס הדי קבוע שמשתתף בבחירות. אבל, היא התקיימה בלי מגיפה ברחובות. לכן ידרש פיתרון יצירתי.

מארק דוק, אחד ממארגני המחאה: ״יהיה קל יותר (יחסית) להשיג רב באי אמון מאשר השגת החתימות״.

📝 קל? לא ממש. אפשרי? כן.

כתבה ב-TV3, ערוץ הטלוויזיה הכי פופולרי בקטאלוניה, על איסוף החתימות נגד ברתומאו

פורסם על ידי ‏ברצלונה וידאו‏ ב- יום רביעי, 16 בספטמבר 2020

⬅️ בהנחה שכל ההנהלה של בארסה לא תתפטר במפתיע (סיכוי קיים אבל קלוש), האתגר הגדול של ברתומאו יהיה להביא לקלפיות את הבייס שתמיד מצביע לו, אבל עם הידיעה שהבייס הזה גם מפנים שבעוד 6 חודשים הוא בכל מקרה יצטרך להצביע על נשיא חדש. וגם האם שווה להשקיע מאמץ בלתמוך בהנהלה שגם אם איכשהו תשרוד הצבעת אי אמון, תלך הביתה עוד 10 חודשים. זאת הסיבה העיקרית לאופטימיות באופוזיציה.

⬅️ הצבעת האי אמון תדחה את האסיפה של הסוסיוס שהנהלת ברתומאו תכננה באוקטובר לאישור התקציב לעונה הזאת + ההלוואה של 800 מיליון היורו שהם תכננו לקחת מגולדמן זאקס.

⬅️ אם (חס וחלילה) הצבעת האי אמון תיפול, ההנהלה של ברתומאו תקיים את האסיפה שוב ותנסה להעביר תקציב.

⬅️ אם הצבעת האי אמון תצלח (צריך כזכור רב של 2/3 מהמשתתפים בהצבעה החדשה) – ההנהלה של ברתומאו מתפטרת, מוקמת הנהלת מעבר ואז בחירות – כל זה בפחות מחודש.

⬅️ ההנהלה החדשה שתעלה לשלטון (איזור נובמבר / דצמבר), תצטרך לכנס אסיפה משלה ולקחת אחריות על התקציב של עונת 20/21. ופה יש משהו מעניין. גם ממה שבנדיטו אמר הערב וגם ממה שויקטור פונט אמר ב-1 בספטמבר:

🗣 ״הקדמת הבחירות לא מועילה לאף מועמד באופן אישי משום שהמשמעות היא קדנציה לשנה אחת ואילוץ לסגור את החשבונות לשנה שכבר החלה, עם כל הסיכונים הנלווים. זה מועיל רק לאינטרסים של בארסה ולעתיד של המועדון״.

⬅️ אז כן, יתכן שההנהלה החדשה שתבחר בבחירות תאלץ לנקות את האשפה של ברתומאו, לקחת אחריות על החובות בלי יכולת לתבוע נזקים מההנהלה של ברתומאו.

⬅️ אנחנו בשלבים מאוד מוקדמים של העניין ויצטרכו א. לחקור את האותיות הקטנות בסעיפי ׳לקיחת האחריות׳ שסנדרו רוסיי חוקק בשביל לרדוף אחרי לאפורטה וב. גישה מלאה לחשבונות של המועדון כדי להבין את אומדן הנזק. קיים לדוגמא תסריט בו הנשיא החדש יכול להעביר חוק חדש באסיפה שיאפשר לו לתבוע הנהלה שהודחה באי אמון, ולא רק הנהלה שמתחלפת בבחירות בסוף שנה כמו שקרה ב 2010.

⬅️ להנהלה של ברתומאו אין אינטרס שתהיה הצבעה מרחוק באמצעות דואר כפי שהבטיחו שתהיה בבחירות של מרץ, הם כנראה ידרשו התייצבות פיזית בקלפיות.

⬅️ תלוי מאוד האם ההנהלה של בארסה תגביל את ההצבעה רק לאיזור קטאלוניה. קחו בחשבון שהרבה חתימות לאי אמון הגיעו מחוץ לקטאלוניה.

⬅️ סמכו על ברתומאו שהוא ינסה לנצל את השופרות שלו שיהדהדו את הפרויקט החדש של קומאן ועל כך שאין סיבה באמת להצביע נגדו. תוצאות טובות של הקבוצה הראשונה יכולות לפגוע בהצבעה עצמה, המשחק האחרון תמיד מכהה את הזעם.

⬅️ וכזכור, לברתומאו יש מאגר של סוסיוס ופניות, כמו במרכז מפלגה, שיתייצבו ביום פקודה ויצביעו לכל דבר שהוא יגיד להם.

בחירות באופק:

ביי ברתומאו? 🤞🏻

הסרטון המשעשע הזה עלה ע"י אוהד מפורסם לפני 6 שנים כשברתומאו הקדים את הבחירות אחרי הפולואו של מסי, הפיטורים בהנהלה והלחץ הגדול שהיה עליו. מי דמיין שנישאר עם הנחש עד היום… 2020, יש לך זמן להציל את עצמך!

פורסם על ידי ‏בארסה מאניה – Barcamania.co.il‏ ב- יום חמישי, 17 בספטמבר 2020

(מלח מים, מלח מים, מלח מים, חמסה, חמסה, חמסה)

אם הצבעת האי אמון תעבור ברב של 2/3 (היא תתרחש בין אמצע אוקטובר עד סופו, אל תקשיבו לאלה שמנסים לקבע תאריך, זה גמיש), הבחירות עצמן יכולות להתקיים לפני סוף השנה.

זה משאיר מעט זמן (יחסית) לסנדרו רוסיי ליצוק תוכן בבובה שלו ג’ורדי רושה ולהריץ אותה בעיתונות המגויסת שיכולה להכתיר אותו כשילוב של ישו ומשה רבנו ביחד.

ויקטור פונט מקבל רוח גבית חזקה מהאי אמון, הסוסיוס סוף סוף למדו להכיר אותו. כנ”ל לגבי פארה. לאפורטה כרגיל מוכר מכולם, ואם האי אמון יעבור הוא גם צפוי לרוץ.

◀️ כל המועמדים שצפויים לרוץ:

ויקטור פונט.
ז’ואן רוסיי.
אגוסטי בנדיטו.
ג׳ורדי רושה.
ג׳ורדי פארה.
ז׳אומה ג׳ירו.
טוני פריישה.
אמילי רוסו.
לואיס פרננדס.
צ’אבי וילאז׳ואנה.
*ז׳ואן לאפורטה.

זכרו שבשביל להיות מועמד רשמי לנשיאות צריך לעבור סף חתימות מקדים של בערך 1000 סוסיוס, ככה שלא מעט דגיגונים יפלו בדרך לנבחרת הסופית.

מלח מים, מלח מים, מלח מים, חמסה, חמסה, חמסה.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023