על שולחן הניתוחים: פאריס סן ז׳רמן

האנליזה של העיתונאי דוד ברנבאו ליריבה של בארסה ברבע גמר ליגת האלופות: פאריס סן ז׳רמן.

היתרון הגדול של הצרפתים הוא בלו״ז שלהם, עם 10 נקודות פער בפסגה מהמקום השני, לואיס אנריקה יכול להרשות לעצמו רוטציות ולשמור על טריות של השחקנים שלו גם למשחק הראשון וגם לגומלין, זה מה שהוא עשה בשלב הקודם נגד סוסיאדאד – הרכב בכיר באירופה והרכב רוטציות בליגה. בארסה מנגד נלחמת על נקודות בלה ליגה ועם סגל קצר ממילא, לצ׳אבי אין יותר מדי מרחב לרוטציות.

הוא גם יצטרך לדאוג שאראוחו, לאמין, פרנקי, כריסטנסן, סרג׳י רוברטו, פליקס ופראן לא יספגו צהוב שיכול להרחיק אותם מהגומלין בברצלונה.

מבחינת ההרכב, לואיס אנריקה מגוון העונה בין 3-3-4 ל 2-1-3-4. דונארומה בשער, חאקימי (יעדר במשחק הראשון בגלל צהובים) בצד ימין. לגבי הבלמים הבכירים: מרקיניוס פצוע אבל צפוי לחזור למשחק הראשון וזה נכון גם לגבי שקרניאר. לואיס אנריקה גם יכול לגוון עם לוקאס הרננדס / דנילו פריירה / ברלדו הצעיר. צד שמאל אמור להיות של נונו מנדש שחזר מפציעה ארוכה מאוד ופתח בגומלין אצל סוסיאדאד.

הקישור צפוי להיות מורכב מפביאן רואיס, ויטיניה וזאיר-אמרי שמקבל בגיל 18 הרבה מאוד דקות מלואיס אנריקה. האורגוואי אוגרטה גם יכול לפתוח.

בהתקפה מיודענו דמבלה, עם שער אחד בלבד אבל גם 12 בישולים. לואיס אנריקה מרבה להשתמש בו בצד ימין וגם לפעמים כקשר התקפי מאחורי החלוצים כפי ששיחק נגד סוסיאדאד. מי יצטרף אליו ואל דמבלה לא ברור כרגע. ברדלי ברקולה כרגע מקדים את קאנג לי, גונזאלו ראמוס וקולו מואני בהיררכיה, אבל עד המשחק דברים יכולים להשתנות.

אוהדי בארסה היו שמחים לראות את לואיס אנריקה ממשיך להוציא במחצית את אמבפה ׳בשביל להתרגל לעידן אחריו׳ כמו שהוא טען, אבל אחד השחקנים הטובים בעולם יפתח בוודאות נגד ברצלונה והרקורד שלו העונה יוצא מן הכלל: 35 שערים ב-36 משחקים וגם בישל 7 נוספים. כמו כל שחקן גדול, אמבפה יכול להיות מנוטרל במשך 85 דקות אבל אז להתעורר ולהכריע, זה מה שהופך אותו לשחקן כל כך מסוכן.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023