פדרו מדבר על מצב הלה מאסיה

פדרו מדבר על מצב הלה מאסיה:

מראיין: היית מופתע לראות את שני הילדים מהלה מאסיה עוזבים, בידיעה כמה האקדמיה חשובה למועדון? אני הופתעתי מזה.

פדרו: ״אני לא ממש יודע את זה, כי אני לא עוקב אחרי החדשות היום-יומיות משם, במיוחד בצד הספורטיבי, אבל זה נכון שאנחנו רואים מקרים רבים של ילדים עוזבים וזה חבל, לדעתי, כי אני חושב שהם מאבדים קצת מהפילוסופיה שלהם בקשר לאקדמיה. למרות שזה ברור שזה עדיין אחד מהמועדונים המובילים והטובים בעולם ביצירת שחקנים מהאקדמיה, אבל לפני שנים הם השתמשו בהם יותר בקבוצה הראשונה. בתקופה שלי שם אפילו שיחקנו עם הרכב שכולו תוצרת לה מאסיה ואני חושב שזה דבר מסובך שיקרה שוב״.

מראיין: זה נראה שזה נאבד, לא? אני לא יודע אם זה בגלל שהעבודה לא נעשית בצורה נכונה או שהם מתמקדים במקומות אחרים, אבל ההרגשה הזאת של שחקני הבית והעבודה על שיהיו כמה שיותר מהם… אני לא יודע, אני מקבל את ההרגשה שזה קצת נאבד.

״כן, אם תסתכל כמה שנים אחורה, למרבה הצער שחקנים רבים נאלצו לעזוב. שחקנים כמו ברטרה, תיאגו, אני, טייו… שחקנים שהצטרכו ליצור חיים חדשים מחוץ למועדון. ברור שזה תמיד קשה לשחק בבארסה, אבל אני חושב שלשחקנים האלה למשל יש את הרמה לשחק שם ספציפית. עכשיו הם רוצים להחזיר שחקנים כמו דאולופאו ואחרים… אני חושב שבמובן הזה אולי זה קצת נאבד, אולי נותנים יותר בטחון בשחקנים מחוץ למועדון – גם כשיש לך שחקן בית על העמדה הזאת שיכול להיות מצוין לתפקיד. כמו שאמרת, זו ההרגשה שדי מתקבלת מבארסה. ועכשיו אפילו מדריד אולי משתמשים ביותר שחקנים צעירים מהקאנטרה, כמו לוקאס, קרבחאל, נאצ׳ו, מוראטה… אני חושב שבארסה צריכה לחזור לחפש אחרי סוג השחקנים הזה. הדוגמה היחידה מהתקופה האחרונה הוא סרג׳י רוברטו, למרות שהיו גם כאלה כמו דניס סוארס, אבל שקיבלו תפקיד קטן יותר בקבוצה. כפי שאמרתי, זה תמיד קשה לשחק בבארסה או מדריד עבור שחקני הבית, אבל אני חושב שיש להם את הרמה הנחוצה כדי לשחק שם ומעל הכל לפחות לקבל קצת אמון ובטחון בתור התחלה. אבל אנחנו מדברים על המועדונים הגדולים בעולם אז זה גם קצת מסובך״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023