צ׳אבי מדבר על הלאנד והתכנון לעונה הבאה

הדברים ה (מאוד) מעניינים של צ׳אבי לקראת סלטה ויגו בשלישי:

״יש לנו עוד מלא דברים להשתפר בהם, לעשות יותר פעולות טובות מרעות ולאבד כמה שפחות כדורים. סגנון המשחק שלנו מבקש מאיתנו להיות אחראים, ללחוץ טוב בלי הכדור ולשחק עוד יותר טוב עם הכדור ברגליים שלנו״.

״מחליף לבוסקטס? אין שחקן עם מכלול הדברים שהוא מציע, צריך למצוא את הבלאנס כשהוא לא שם. חשוב לזכור שבוסקטס לא נצחי״.

״העונה הבאה? צריך להתחזק אבל גם צריך להתחשב במצב הכלכלי, שהוא הכי גרוע שלנו אי פעם. אנחנו נצטרך ששחקנים יעזבו בשביל ששחקנים יגיעו, נראה מה אפשר לעשות. הייתי רוצה 2 שחקנים טובים בכל עמדה, אבל זה לא ריאלי״.

״הזימון של חאנדרו? הוא תוצר שלנו, יודע לשחק בסגנון שהוא לא מאבד הרבה כדורים, אני מקווה שהוא ואלברו סאנס יזכו לכמה דקות מחר״.

״אנסו כשיר ב-100 אחוז, אבל אנחנו עדיין נזהרים איתו. יש לנו תוכנית מסודרת לסיום העונה הזאת והעונה הבאה״.

״עבודה מנטלית עם אנסו בגלל הפציעות? כן, בוודאי שיש כזאת. גם עבור אנסו וגם עבור כל השחקנים״.

״החופשיות של פרנקי נגד מיורקה ובטיס? פרנקי צריך תמיד את המרחב לשחק, הוא שיחק מעולה, אני מאוד שמח עבורו. הוא עשה את ההבדל בכמה משחקים. לפעמים אנחנו מבקשים ממנו להשאר אחורה בשביל עבודות הגנתיות, אבל הוא עובד ממש טוב״.

״נפגשתי עם הלאנד במינכן? הייתי במינכן הרבה פעמים״ (😅)

״האופרציה של הלאנד הייתה מורכבת מדי מבחינה כלכלית. האם אני מתוסכל שהוא בחר בסיטי? זה לא רשמי עדיין, אז לא אגיב לזה״.

נשאל שוב האם הבחירה של הלאנד בסיטי היא תעדוף של כסף מעל פרויקט וענה: ״לא אתייחס לזה, אני לא רוצה לפגוע בכבוד של פרויקטים אחרים. לא רק הפרויקט שלנו טוב, סיטי נמצאת עם רקורד מרשים של תארים״.

״דמבלה? אין לי ספקות לגביו. הוא שחקן שונה. אני מאוד מרוצה ממנו ומקווה שהוא ישאר. רק עם השערים אין לו מזל. המו״מ עם הסוכן שלו נמשך, הדברים לא פשוטים, נראה״.

״לאובמיאנג יש מספרים נהדרים. הוא יוצר סכנה ברחבה ועושה תנועה נהדרת״.

״המספרים שלי טובים יותר מקומאן? הנושא הוא לא הניצחונות שלי אלא של בארסה. זה אבסורד להשוות אותי לקומאן, הוא עשה עבודה נפלאה. בואו לא נשווה את זה ונתמקד בשינוי אצלי מנובמבר, רואים בבירור שיש שיפור. זאת לא ביקורת כלפי קומאן״.

״מוקדם מדי לדבר על עזיבות ורכישות. צריך לסיים את המשחקים שנותרו לנו , אחר כך יהיה זמן לדבר על הכל. העונה הבאה תלויה בכסף שיהיה לנו ובניתוח של הסגל. אם לא יהיה כסף, יש לנו אלטרנטיבות. אנחנו יודעים מי יצטרך לעזוב״.

״המועדון עובד מאוד קשה כדי למצוא פיתרונות למצב הנוכחי. אנחנו מסתכלים לעונה הבאה ויודע שאנחנו נתקן דברים. כן, אני חלק מהצוות שמתכנן את העונה הבאה. יש לי יחסים טובים עם הנשיא והצוות הטכני״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023