קלאסיקו וקוץ בו

משחק טוב של בארסה מול רעל מדריד בונקריסטית כהרגלה הקנה ניצחון 2-3 במשחק הראשון בסופרקופה. פדרו, מסי וצ’אבי כבשו. ויקטור בלט אצל המנדרילים.

אני שמח לראות שאין בפורום דיונים שמתעסקים ב: “תמיד אמרתי שואלדס לא לרמה של בארסה” או “אלכסיס האפס”. דיונים שראיתי שכן מתנהלים בקרב אוהדים צעירים מאוד. יחד עם זאת, זאת כבר פעם רביעית ברציפות שואלדס לא מופיע למשחק גדול, ועוד יותר מכך, מחבל ממש בהשלכות של המשחק בסיומו. כולי תקווה שהוא יעצור את הסחף הזה ולא יהפוך אותו למגמה של ממש.

אז ככה, מצד אחד,

הקו החוצה בין סיכום נרגש על תצוגת על של הקבוצה ובין אווירת נכאים בדרך הביתה מקוזז לאותה חצי דקה. קסיאס לוקח (הצלה מדהימה), ואלדס נותן. פרו, אסו אס אל פוטבול.

אנחנו ממשיכים להיות הקבוצה הגרועה בתבל במצבים נייחים. פפ דיבר על זה בעונה שעברה ואמר שזה לא תופס הרבה חלק בשגרת האימונים. אולי שווה לשנות פאזה? למה אנחנו מתעקשים בכוח להכניס קבוצות למשחק אחרי שהן לא עשו כלום? הפריסה שלנו בקרנות תמיד כוללת ויתור של שחקן על הקו לטובת אופציה נוספת ליציאה למתפרצת, אבל אולי גם פה, כדאי לשנות פאזה? אני זוכר בשלוף לפחות 8 שערים כאלה שואלדס ספג מעמידה והרמת ידיים.

אני חושב שהסקת מסקנות שאנחנו טובים “הרבה” יותר, היא מעט חפוזה. רעל מדריד באה אמש בגישה של תוצאה ושיחקה עם אלביול הנוראי. אחד מהבלמים הגרועים ביותר שראיתי מבחינת פוזשינינג ולא מעט מהבקיעים שנוצרו בהגנה שלהם הגיעו ממנו. המתורגמן רצה עוד בלם (קאייחון) ו-ויתר על די מאריה, יוצר המצבים הכי טוב שלהם שאיתו סביר להניח היינו רואים יותר מהכלום והשום דבר שהם הציגו על המגרש.

מצד שני,

זה ניצחון בקלאסיקו. על רעל מדריד. על מוריניו. טבילת אש ראשונה מוצלחת למדי של טיטו על הקווים. הקבוצה נראתה טוב, אין ספק בכך. עשתה גם רמונטדה משובחת שלא הייתה ברורה לכולם אחרי השער שלהם, עם המסירה הראשונה של מסצ’ה, הנגיעה הראשונה האדירה של פדרו והסיום העוד יותר טוב מול קסיאס.

אחרי שדי מאריה החליף את הבלם קאייחון (ואפשר לקחת את זה לגומלין), המרחבים הפתוחים של אינייסטה האלוהי היו יותר גדולים והוא ניצל את זה בצורה מושלמת. באופן כללי אלה היו הדקות הטובות ביותר שלנו במשחק והוכחה נהדרת לכמה פוטנציאל עדיין מתקיים שם. אי אפשר להקל ראש בדומיננטיות המוחלטת של אותן דקות.

ברמה האינדיבידואלית, לדני אלבס היה משחק טוב מאוד גם דפנסיבית וגם התקפית. פיקה ומסצ’ראנו היו נהדרים ואדריאנו היה גם סביר לגמרי. עדיין מאמין שאלבה עדיף עליו, אבל טיטו לא זורק ילדים למים העמוקים.

הקישור היה טוב מאוד. צ’אבי המשיך את אותה יכולת מול סוסיאדאד וקיבל גם תמורה עם שער נפלא. בוסקטס היה פנטסטי ועשה הכל, כולל כיסוי הרמטי של אוזיל. ואינייסטה, הפאפטיר, ממחיש בצורה מופלאה את הפרסומת שעלתה אמש בבוקר.

יום רע מאוד של אלכסיס בעבודה. הסריח את המגרש והיה החוליה החלשה בהתקפה. יום מוצלח קצת יותר לפדרו, למרות לא יותר מדי נגיעות בכדור. הפיניש שלו היה קריטי. יום טוב יותר של מסי היה סוגר את ההתמודדות הזאת כבר עכשיו. את המצב שאלבס הכין לו במחצית הראשונה הוא תופר בשינה. יחד עם זאת, זה לא היה משחק רע שלו. כל נגיעה בכדור שלו, כל הצטרפות לקישור, כל היסוס ודחיפה קדימה של הכדור, יצרו משהו מסוכן.

האם ההכנסה של טייו מוצדקת? במצב אמש ובחוסר הכושר של וייה, הוא החילוף ההתקפי הכי טוב שהיה לספסל להציע, אפשר להבין. אלבה היה מיותר בדקות שלו וססק נכנס לשינוי קוסמטי.

שיפוטית, קלוס גומס, כמו מוריניו, הביא פנקסנות מהבית. אלביול היה חייב לעוף באדום הרבה לפני הצהוב שלו בדקה ה-50. לא יאומן שהוא לא קיבל צהוב על העבירה על צ’אבי בדרך לשער! הפנדל הראשון על אלכסיס מצידו של ראמוס היה צלילה של הצ’יליאני. הפנדל השני היה קצת יותר מציאותי. הנבדלון של פדרו צריך ללכת לזכות ההתקפה וכך גם מסכימה התקשורת הסופר סובייקטיבית של מדריד.

התוצאה עצמה היא מוקשית לחלוטין. באופן כללי, חוץ מלהיות הקבוצה הגרועה בתבל במצבים נייחים, אנחנו גם ממש רעים בניסיונות לשמור על התוצאה. אני מניח שנעלה באותו הרכב כרגיל ברביעי ונשחק את המשחק שלנו, נאיבי וטיפשי, אבל הנאיבי והטיפשי שלנו. כי זאת בארסה.

 

הטוב: ניצחון בקלאסיקו.

 

הרע: זה יכל להיות יותר מעוד ניצחון בקלאסיקו.

 

המכוער: בכייניניו.

 

 

 

ברצלונה

רעל מדריד

השחקן

ציון

השחקן

ציון

ואלדס

4

קסיאס

8

אלבס

8

ארבלואה

5

פיקה

8

אלביול

4

מסצ’ראנו

8

ראמוס

7

אדריאנו

7

קונטראו

7

צ’אבי

8

אלונסו

6

בוסקטס

8.5

חדיירה

5

אינייסטה

9

אוזיל

4

אלכסיס

4

כריסטיאנו

5

מסי

7.5

בנזמה

4

פדרו

7

קאייחון

3

חילופים

טייו –  72 ‘

7

די מאריה-  65′

7

ססק –  83′

לא שיחק מספיק

היגוואין –  72′

4

אלבה –  87′

לא שיחק מספיק

מרסלו – 83′

לא שיחק מספיק

סטטיסטיקה

ברצלונה

רעל מדריד

ניסיונות לשער

16

6

מתוכן למסגרת

6

2

קרנות

7

7

עבירות

13

12

צהובים

1

3

החזקת כדור

67%

33%

 

שפט: קלוס גומס (בינוני). צהובים:מסצ’ראנו. צ’אבי אלונסו, ארבלואה ואלביול (היה צריך לקבל לפחות 5 כאלה).

 

91,728 צופים בקאמפ נואו.

 

גלריית תמונות מלאה של המשחק

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023