רואים שש שש

בארסה השוותה עם פתיחת העונה הטובה ביותר שלה אי פעם, עם רמונטדה בלתי נתפסת בסביליה, אחרי פיגור 0-2. ססק (צמד) ושער ניצחון של וייה בתוך תוספת הזמן סגרו את התוצאה.

“אסי, אסי, אסי, גאנה אל מדריד” (ככה, ככה, ככה, מנצחת מדריד) – שיר ידוע ומוכר במחוזות השונים של ספרד שידעו את נחת זרועה של רעל מדריד ועוזריה בשחור (וצהוב). הפעם, “אסי, אסי, אסי, גאנה אל בארסה”. ואין לנו שום בעיה עם זה.

 

עד לפיגור 0-2, זאת הייתה בארסה קלאסית – דווקא פתחנו עם דקות טובות מאוד. משחק לחץ ברמה הרבה יותר גבוהה מהמשחקים האחרונים, ומצבים טובים מאוד לצד ניטרול מוחלט של סביליה. ואז דני אלבס מחליט לחלום בסגירה, והופ 0-1, וכבר רשמתי שהקהל הזה לא צריך יותר מדי כדי להדלק. סונג חושב שהוא בלם ונותן לנגר נגרדו לכבוש, וזה כבר 0-2. בארסה קלאסית. ואז, הופכים – וזה היה לחלוטין ניצחון קלאסי נוסח מנדריליה ושותפים בע”מ. תיאטרליות לא נעימה להוצאת אדום, משחק ביד שלא נשרק (למרות שלא הייתה כוונה של תיאגו), ורומונטדה שבאמת תפורה עליהם. והם בתפקיד אוהדי ברצלונה, הטפות של יפי נפש, “ססק הצולל”, “השופט עזר לכם” וכו’ וכו’. עונה משוגעת. מדריד מפסידה לחטאפה, אנחנו מנצחים שם. מיצ’ל שודד את חללית האם, ואנחנו שודדים את מיצ’ל. אשרי המאמין. בקצב הזה, אפילו אתלטיקו תנצח בדרבי.

אולי הגזמתי.

לדברים הרעים – סונג כרגע הוא פלסטר בקיפול האחרון שנשאר בדבק. התוצאה היום משכיחה קצת משחק נפל נוסף שלו בעמדה הזאת, הימור הרפתקני מדי ביציאה בשער הראשון, והקלילות שבה חוטב העצים נגרדו חלף עליו בשער השני היא בלתי נסבלת. אני מקווה מאוד שפויול יעשה את הבלתי יאמן ויחסוך מאיתנו טעויות שרק מחכות להתרחש בקלאסיקו – כרגע פויול נראה מבטיח עם פטור רפואי חודש שלם לפני (!). מצטרף להצלפות באלבס וגם אלבה לא חף מפשע.

אלכסיס עד כה הראה זוועתונים על ימין ועל שמאל בצד ימין, וניצוצות טובים בצד שמאל. למה לא להמשיך בזה? פדרו הוא היחיד שמתקרב להגדרה של משהו מועיל בצד ימין, הוא צריך להישאר רב הזמן שם.

למרות צמד הבישולים האדיר, ליאו מסי טרם איתנו במלוא הכוח, למרות פתיחת מחצית ראשונה טובה למדי. הכל מגיע ממנו איכשהו, והוא צריך להשתולל יותר באחד על אחד, הדרך היחידה לשבור קווי הגנה ראשונים, במיוחד בבונקר של סביליה.

לדברים הטובים – הדבר היחיד השונה בססק היום, היה בחצי השני בה הוא תיפקד כחופשי לחלוטין, כמו בזמנים הטובים שלו, עם רישיון להרוג. סוף סוף סיומת ראויה, וקוף ענקי שהוא הוריד מהגב שלו.

וייה, וייה, וייה. איזה אושר.

וכמובן טיטו עם חילופים מאוד אמיצים, והרבה יותר מוקדמים מהבחור שהוא ירש אותו.

 

הטוב: אין לנו בעיה להעיר את השכנים ככה כל לילה.

 

הרע: אבל זה מוריד את הסיכוים אצל השכנה הכוסית מקומה 3.

 

המכוער: הנה באים הטרולים המנדרילים לבכות על השיפוט שהם נהנו ממנו הכי הרבה בעונה שעברה. מתיהו להוז, כבר לא מספר אחת אצל מוריניו הא?

 

ברצלונה

סביליה

השחקן

ציון

השחקן

ציון

ואלדס

5

פאלופ

7

אלבס

5

סיסיניו

7

סונג

4

בוטיה

7

מסצ’ראנו

6

ספאחיץ’

7

אלבה

6

נבארו

6

צ’אבי

7

מדורו

6

בוסקטס

6

מדל

7

ססק

8

חזוס נבאס

5

אלכסיס

4

רקיטיץ’

6

מסי

7

טרוחובסקי

6

פדרו

6

נגרדו

6

חילופים

טייו – 69′

6

דל מוראל

4

תיאגו – 74′

6

קונדוגביה

4
 וייה – 76′

7

סטטיסטיקה

ברצלונה

סביליה

ניסיונות לשער

14

8

מתוכן למסגרת

6

3

קרנות

7

2

עבירות

3

15

צהובים

2

3

החזקת כדור

69%

31%

 

34,819 צופים ב’ראמון סאנצ’ס פיחואן’, סביליה.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023