שיר הלל לאיש והג׳ל

Ofir Maman

שיר הלל לאיש והג’ל ב4 בתים

1. מהלך המשחק שלי – החילוף של אובה האדיר

מה? 🤯 כן. שמעתי בראש שלי את צ’אבי אומר משהו כמו: “המטרה היא לא שלושער. לא מתפקסים על שחקן אחד. לא משחקים על זה עכשיו. לא שוכחים שיש לנו דרך”.  אז לא קיבלנו מאניטה למרות שאפשר היה – אבל זה אפילו טוב יותר

אני אפילו חושד שצ’אבי באיזה אופן ובאיזה שלב לא ממש רצה מאניטה, כדי לא לגרור השוואות למאניטה ההיא, לשים את הלחץ על הכתפיים של הקבוצה החדשה שלו ולפגוע בפרויקט שנבנה.

2. עד כמה שזה בלתי אפשרי, צ’אבי המאמן הוא פיתוח של צ’אבי השחקן המושלם. בעיני התכונה החשובה ביותר בשוק בעולם המודרני היא ניצול נכון ומדויק של משאבים. לעבוד עם מה שיש לך ביד (אגב, אנטיתזה מושלמת לקומאן). כשכולנו רצינו לבעוט את דמבלה ליציע הוא ראה בו כלי חשוב למימוש השאיפות הטקטיות על המגרש וקיבל מכונת בישולים וחדר הלבשה רגוע ושקט. 

וגם אנחנו שקטים. לפני המשחק חשבתי שעדיף לפתוח עם אלבס ולהצמיד לו עזרה על וניסיוס ושלא כדאי לוותר על הניסיון שהוא מביא והתרומה שלו להובלת הכדור. אבל באותה המידה ידעתי שגם אם נפסיד אני הולך עם הבחירות של צ’אבי. אנחנו בראש שקט בידיעה שמי שנמצא בעמדת המאמן פשוט מבין ויודע כדורגל, וגם מבין את השחקנים שלו ואת המערכת ממש טוב. הכי טוב מכולם.

3. מי זה השחקן שמשחק על העמדה של ג’ורדי אלבה בחודשים האחרונים ומאיפה צ’אבי הביא אותו? מי זה הסופר סאייה בתפקיד אובמיאנג? לא אמרו עליו שהוא גמור? צ’אבי פשוט המציא כל שחקן בסגל מחדש. הוא המציא מחדש גם את החיבור שלנו לקבוצה. אף פעם לא עזבנו ולא נעזוב אבל בואו נודה – נעלמה התחושה המבלבלת של “היום יום משחק למה אני לא מתרגש?” של השנים האחרונות. שנים חזרנו כמו משוגעים על המנטרה שזה המאמן עד שבסוף רק אנחנו האמנו לעצמנו. איזה כיף שהאמנו!

4. היש מחזה יפה יותר מלראות את צאבי משתולל מזעם על הקוים ב4-0? מי שמשחק כאן מחויב לרעיון, לשיטה ולביצוע עד השריקה ובכל תוצאה. בעצם, זה מהלך המשחק שלי. 

עוד חוזר הניגון – ורק התחלנו.

ויסקה

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023