שלום לך מאניטה

האמת? התגעגנו. ובמשחק חוץ לא קל, בארסה פירקה את ראיו עם חמישיה ללא מענה. צמד של מסי, צ’אבי, וייה וססק השלימו.

25 מ 27 נקודות זה לא משהו שהולך ברגל. זאת למעשה השוואת פתיחת העונה הטובה ביותר בהיסטוריה של המועדון, בצוותא עם זאת של וואן חאל מ 1998 (ושם שיחקנו נגד יריבות חלשות יותר במחזורי הפתיחה עם משברון בנובמבר). המשחק אמש היה מוקש: מגרש קטן עם קהל מלחיץ (ראיתם כמה ידיים היו על המסך), שדה תפוחי אדמה שמחליקים עליו וקשה להעביר פסים רכים, ויריבה, לא רעה בכלל. כבר הרבה זמן לא הייתה יריבה שהורידה את בארסה מתחת ל-60 אחוזי החזקה בכדור, וב-20 הדקות הראשונות הרעות של בארסה, זה היה אפילו באיזור ה-30 אחוז. ראיו לחצה, רצה, נשכה, שלחה בלמים קדימה ובעיקר שיחקה כדורגל, שזה דבר מעורר כבוד בפני עצמו, הרי לא חסרות יריבות שיתבנקרו ויחפשו לעקוץ במתפרצת.

 

הגיימפלן של בארסה השתפר שבעתיים עם השער שובר המנטליות של דוד וייה, אחרי אסיסט מצוין של ססק. זה אילץ את ראיו עוד יותר לצאת קדימה, ואחרי השני של מסי, זה כבר נהיה שכונה והדרך לגוליאדה הייתה קצרה מאוד. ראוי לציין את ואלדס שב-2 הצלות וחצי מנע מבארסה להכנס לבור מול מומנטום מקומי. ראוי לציין יום נוראי של ואלדס מבחינת כדורים ארוכים. רק 2/15 הגיעו ליד.

 

בוסקטס, הפעם כבלם (טען שהתכונן לכך כל השבוע) עשה עבודה מצוינת, וגם אדריאנו, למעט כמה בלופים, היה סביר לגמרי ובעזרת המהירות הגבוהה פיצה על חורים ועמידה לא נכונה.

 

ססק, שתלייני הקבוצה כבר המתינו לו עם החבל, עם משחק מצוין שני ברציפות ו-7 בישולים העונה. תלייני אלכסיס, עם בהחלט משחק גרוע אמש, יכולים ללמוד קצת מקאסו ססק.

 

ליאו מסי, היה ליאו מסי. שזה מחמאה מספיק גדולה בשבילו. כרגיל היה צנוע בסיום המשחק: “השיא של פלה לא מעניין אותי, העיקר שניצחנו. אני שמח לקבל את נעל הזהב ביום שני, כדי שאוכל לחלוק אותה עם החברים שלי, שהם אחראים לה יותר ממני”.

 

הטוב: מאניטה.

 

הרע: אוחנה.

 

המכוער: קופמן.

 

ברצלונה

ראיו

השחקן

ציון

השחקן

ציון

ואלדס

7

רובן

6

מונטויה

7

טיטו

5

בוסקטס

8

אמאט

6

אדריאנו

6

רודרי

6

אלבה

7

קסאדו

6

צ’אבי

7

חאבי פואגו

7

סונג

5

פיטי

7

ססק

8

בפטיסטאו

6

פדרו

7

דומינגס

6

מסי

8

חוסה קרלוס

5

וייה

7

דליבסיץ’

4

חילופים

חילופים

אלכסיס

4

לאס

4

ברטרה

לא שיחק מספיק

בייה

4
דוס סנטוס לא שיחק מספיק  ואסקס 4

סטטיסטיקה

ברצלונה

ראיו

ניסיונות לשער

14

14

מתוכן למסגרת

10

4

קרנות

4

7

עבירות

13

18

צהובים

1

4

החזקת כדור

56%

44%

 

 

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023