נוחות עם עלות: שכר ועונש.
בפודקאסט האחרון שלנו הבענו ביקורת על הגב שהשחקנים נתנו לואלוורדה אחרי המפלות ברומא ואנפילד, ועדיין נותנים לו. דיברנו על כך שהשחקנים בברצלונה התמסרו לנוחות שבוואלורדה על הקווים. למה נוחות? כי הוא פחות מאתגר אותם. הוא פחות מאתגר אותם מקצועית: זה לא שיש לברצלונה שטף משחק קבוצתי מרשים באופן קבוע, או טקטיקה משתנה ומגוונת. וזה לא…

