הסיקור: בארסה 1 – 0 סוסיאדד
זה נגמר. קשה לעכל את זה, קשה להפנים את זה, אבל הגיע היום בו אנו נפרדים מאינייסטה סופית ורשמית. זה עצוב, פשוט עצוב, להבין ש-16 השנים של אינייסטה בקבוצה הבוגרת הגיעו לסיומן. אני חושב שגם האנשים האדישים ביותר בעולם הרגישו צביטה קטנה בלב כשהם ראו את הדמעות של סאן אנדרס אמש, אז בטח שכמעט לכל אוהדי…

