זווית מקומית לנעשה בקטאלוניה
אוהד נחמני מדבר על המצב הנוכחי בקטאלוניה מנקודת מבט של תושב מקומי, שווה לקרוא זווית קצת אחרת: ראשית נקודת המבט ממנה אני כותב. אני גר בקטלוניה הכפרית מזה שלוש עשרה שנה. חי בקטלנית ומעורה בחברה המקומית. אתמול לא יכולתי להצביע, אבל עבור כמעט כל חברי היה יום מיוחד. אני מסתכל בדברים קצת מהצד. מסמפט את…

