הסיקור: בארסה 1 – 3 ריאל מדריד
בוקר טוב חברים. אני חושב שזה ברור מאליו שאין אף אוהד ברצלונה שקם היום במצב רוח טוב. זה הגיוני ומתבקש לאחר ההפסד בקלאסיקו אתמול. הפסד שממחיש בצורה הטובה ביותר את המצב הרעוע של הקבוצה ושל המועדון שלנו. הקיץ שעבר עלינו היה לא פשוט בכלל, בלשון המעטה, ונאמרו על כך מספיק מילים. אם מישהו קיווה לקבל…

