הסיקור: בארסה 3 – 0 בילבאו
"הוא ויתר על הליגה", "אפשר לסגור את הבאסטה" ועוד שלל פנינים נזרקו כאשר ראינו את ההרכב שפותח נגד בילבאו. בכנות, גם אני אמרתי שההרכב הזה לא טוב. תמיד יש טענות על ההרכבים שהמאמנים עולים איתם, בכל קבוצה ובכל משחק, זה טבעי והגיוני. אך הפעם נדמה שההרכב מוגזם וחצה גבולות רבים. שני המגנים המחליפים, כולל הג'ינג'י…

