לקראת אספניול
כמה טוב שאינייסטה חזר. חצי שעה נגד מדריד, שעה נגד גלדבאך ומשחק שלם נגד אוססונה. כשהוא על המגרש, הדברים הולכים הרבה יותר פשוט. הקישור הרבה יותר רגוע ויציב, המשחק זורם יותר, המסירות הולכות טוב יותר. הקפטן שלנו חיוני בכל כך הרבה רמות ופשוט אין מספיק מילים לתאר כמה הוא טוב, גם בגילו המתקדם, גם אם…

