מסיבת העיתונאים הראשונה של צ'אבי כמאמן ברצלונה: "אני מאוד נרגש. זאת המילה. מחר אנחנו מתחילים במסע. אני שוב בבית. אנחנו בסיטואציה קשה, אבל יש לנו את האמביציה. אני אסיר תודה על האמון של המועדון". "לשחקנים אני רוצה להעביר חיוביות, שאפתנות ובעיקר תובענות. אנחנו צריכים לדרוש מצוינות". "קבלת הפנים שהאוהדים העניקו לי שווה הרבה עבורי, יש…


