כמה דברים מעניינים מהראיון של הפיסטולרו ברדיו סרו: "אחרי ההודעה של קומאן שלא בונים עליי, איפשרו לי לא להגיע לאימונים עד שאסדר את המצב, אבל בחרתי להמשיך להתאמן. ברתומאו? לא דיברתי איתו". "לא הופתעתי שברתומאו התפטר, היו לזה סיבות. דברים לא התנהלו כפי שהם צריכים להתנהל במועדון כמו ברצלונה". על מסי: "דיברנו היום, הוא היה…


