נראה לי שמגיע לכם פודקאסט לא? אבל לפני זה מגיע לכם קצת סדר. לפני שבוע וחצי ההנהלה של בארסה אישרה עקרונית את ההסכמים וכבר אז רשמנו שמדובר ביום חשוב מאוד. מדובר בחבלי הצלה משמעותיים עבור המועדון והסוסיוס אישררו אותם אתמול ברב מוחץ. חלקם לא אהב אותם (כפי שציין הנשיא לשעבר גספארט), אבל פשוט לא הייתה…


