לאפורטה בראיון לילי לרדיו RAC1: "בארסה היא הבית של מסי. הייתי רוצה שהוא יחנוך את האצטדיון החדש". "אני לא בקשר עם ליאו כרגע. זה טבעי. הוא עזב לפריז וזה לא היה בתכנון שלו. עבורי, זה לא היה קל, אבל לא יכולתי לסכן את המועדון. הייתי רוצה שהדברים ילכו בצורה שונה אבל עשינו מה שהיה עלינו…


