ממפיס דפאיי, ההחתמה החדשה ביותר של ברצלונה, מגיע אלינו בגיל 27. ביחד עם אמרסון ואריק גרסיה אלו החתמות זולות, שלא נאמר- בחינם. האם ההחתמה שלו היא עדות לפשיטת הרגל הכלכלית של המועדון או שמא הוא ג'וקר שיכול להחזיר את ההשקעה, גם ספורטיבית וגם כלכלית בחוזה לשנתיים בלבד? בעונות האחרונות שלו, הוא הרבה יותר מרשים ממה…


