גריזמן מדבר על הקליקה הצרפתית, דמבלה, ניימאר והיחסים העתידיים עם מסי וסווארס.


הקליקה הצרפתית: “כן, אנחנו כבר חמישה (צרפתים) אבל גם ג’ורדי אלבה, סרג’י רוברטו ובוסקסט, אלה שהרבה זמן בחדר ההלבשה, עזרו לי ועושים הכל כדי שהכל יהיה יותר קל, כמו שאמרתי, כשזה קורה זה נהדר.”

העזיבה של אתלטיקו: “אחרי פגרת הנבחרות התחיל הקשר עם בארסה”.

על מסי וסווארס: “אני יותר קרוב כי הוא אורגוואי”

“עוד לא דיברתי עם מסי, זה כבר יקרה בחדר ההלבשה, אני שמח מאוד לשחק איתם”

לשחק עם מסי? “זה יהיה קל, שנינו אוהבים לשחק בשטחים מצומצמים, אוהבים לבשל, להבקיע ולהנות מהכדורגל”

“נצטרך להבין את המשחק אחד של השני אבל אני מוכן לעשות את מה שצריך בשביל הקבוצה”

האם דמבלה יכול להגיע לרמה של ניימאר?”אני לא יודע, אין להם את אותו סגנון המשחק אבל אני יודע שלעוסמאן יש את הרמה להגיע לטופ ולזכות בהכל, רק צריך ללוות אותו”

  על ניימאר:”המועדון והמיסטר יחליטו לגביו, ניימאר שחקן ענק אבל חסר עוד הרבה כדי שיגיע”

דה-יונג? (בהתייחסות לזה שהצרפתי אמר שזה השחקן שהיה לו הכי קשה לשחק נגדו):”הוא מאוד טוב, בשביל שחקן התקפה קשה שלוחצים עליך ככה”

“הוא לא רק מוצא שטחים במסירה אחת, אלא שולט בכדור וזה דבר מדהים”

לגבי “ההחלטה”: “רציתי להראות כמה קשה זה לקחת החלטה, אנשים חושבים שזה כמו לקנות מסטיק”

משחק בוואנדה מטרופוליטנו:”אני מאמין שזה יהיה קשה, הייתי שחקן חשוב אבל יש לי הערכה רבה למאמן, לשחקנים ולמועדון”

נפגעת מהתגובה של אתלטיקו מדריד?”כן, זה כואב.” “עשיתי כל מה שהמודעון ביקש ממני”

“בסוף לא נעשה כל מה שסוכם בינינו, אני לא יודע למה אבל ככה זה.”

“לא זכינו באליפות ולא בליגת האלופות, אלה יעדים שאני מציב לעצמי, זה לא קל אבל נצטרך להאבק על זה”.

איזה שחקן הפתיע אותך? “ראפייניה, היה לו מזל רע עם הפציעות אבל באימונים ובמשחק האחרון הוא הרשים אותי”.

על המסע ביפן: “הכל בסדר, אני קצת עייף, יש הרבה שעות טיסה. ארוחת הבוקר היא חובה ואין לנו הרבה זמן לישון”.

על סגנון המשחק בבארסה: “כן, הכדור נע מהר מצד-לצד. זה הכדורגל שיש לי ברגליים, זה בא לי טבעי. מה שקשה לי זה הלחץ הגבוה מקדימה, אני לא רגיל לזה ואצטרך להשתפר ״.

האם לשחק כ’9′ מעלה את המיקום שלך בהיררכיה של הקבוצה: “אני אשמח להרגיש חשוב בשביל חדר ההלבשה והמיסטר. נדמה לי שמהרגע הראשון שהגעתי למתחם האימונים זה היה ככה, הדבר החשוב ביותר הוא לכבוש ולבשל שערים״.

על משחק לצד הכוכבים של הקבוצה: “אין שום בעיה, אם הייתה כזו, לא הייתי מגיע. אני מאוד מצפה לפגוש את ליאו, לשחק איתו, עם סוארז, עוסמאן דמבלה…”

איך נשמעת לך שליישת התקפה של גריזמן-מסי-סווארז? “טוב מאוד, על הנייר טוב מאוד, אח”כ נצטרך להפוך את זה לטוב מאוד על המגרש, אני סומך עלינו, על חדר ההלבשה. בנוסף יש גם את עוסמאן, מלקום, פיליפה (קוטיניו). יש רמה גבוהה מאוד בהתקפה, בטוח שנעזור לקבוצה לזכות בהרבה תארים״.

האם זה יהיה מטורף להוסיף גם את ניימאר? “נראה אם זה יקרה, יש הרבה גורמים בהעברת שחקן. ניימאר הוא קראק ברמה עולמית, שחקן מהטופ, אז יש לו מקום בבארסה״.

בברצלונה יש זכרון גרוע עם ארדה טוראן שטען שאין לו כח לרוץ אחרי האימונים עם צ’ולו, זה לא נראה שזה המצב שלך… ” בסוף, כל אחד חושב מה שהוא רוצה, בלי צ’ולו לא הייתי מגיע לכאן. אני חייב לו הרבה, הוא עשה אותי שחקן שלם, בזכותו זכיתי בליגה האירופית ובמונדיאל״.

איזה רושם הותיר עליך ואלורדה בהשוואה לצ’ולו? “הם מאוד שונים, ואלורדה מאוד רגוע, הוא לא מרבה לצעוק כמו צ’ולו, הוא שונה, אבל יש לו רעיונות ברורים והוא יודע לאן הוא רוצה לקחת את הקבוצה, זה הכי חשוב״.

היית חותם בריאל מדריד? “אי אפשר לדעת על זה, על מה שיכל לקרות. באותה מידה יכלתי להיות שחקן כדורסל… אלה דברים לא הכרחיים.” “אני בבארסה, אני רגוע״.

יש תחושה שדמבלה יותר שמח עכשיו שיש לו אותך לצידו, האם תוכל לגרום לשינוי אצל בן-ארצך?

“אנחנו מסתדרים נהדר, בנבחרת ועכשיו. הוא הגיע לאימונים שבוע קודם, וניכר שהוא מעוניין להיות שחקן משמעותי. אנחנו פה כדי לעזור לו ושיהיה שמח, שיהיה לו בטחון בתוך ומחוץ למגרש״.


אנדרס קוניג

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו