ההרשמה למועדון האוהדים הרשמי שלנו החלה

🔥🔥🔥 ההרשמה נפתחה לזמן מוגבל! 🔥🔥🔥

https://forms.gle/6P7irJV6ogTfCQgx6 נרשמים פה!

היום אוהדי ברצלונה מפסיקים להיות פראיירים. ההרשמה למועדון האוהדים הרשמי שלנו נפתחה! בואו להצטרף לאלפי חברי פנייה בישראל שכבר נהנים ממחיר הכרטיסים הזול ביותר בעולם (באחריות) למשחקי ברצלונה בקאמפ נואו, נהנים מאווירה יוצאת דופן ביציע אוהדי בארסה במשחקי חוץ בליגה ובליגת האלופות, ונהנים עוד משלל הטבות שמגיעות לכם כחבר מועדון רשמי של מועדון הכדורגל בברצלונה.

✅ הופכים לחלק ר-ש-מ-י במשפחה של מועדון הכדורגל בברצלונה! הדוגמא האולטימטיבית לאוהדים אמיתיים.

✅ כרטיסים למשחק ברצלונה בהנחה בלעדית שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם. מפסיקים להיות פראיירים ומזמינים כרטיסים למשחקי ברצלונה במחיר הזול בעולם. 15% הנחה על המחיר באתר הרשמי של ברצלונה, שהוא המחיר הכי זול לקהל הרחב – אבל אתם מקבלים עוד אקסטרה 15% הנחה עליו ויכולים לחסוך בקלות מאות שקלים. פרטים על אופן הזמנת המשחקים, בדף הפייסבוק שלנו דרך טופס מסודר.

** הקצאות הכרטיסים לחברי הפנייה כפופות בהתאם להנחיות מברצלונה ** הם לא עושים בעיות בדרך כלל, אבל חשוב להדגיש.

** לקלאסיקו יש נוהל כרטיסים נפרד שמפורט בטופס הזמנת הכרטיסים. אם אתם נרשמים לפנייה בשביל הקלאסיקו, הפנייה לא בשבילכם **

✅ זכות להזמין כרטיסים במחירי קופה ליציע החוץ של אוהדי ברצלונה במשחקי הליגה, הגביע וליגת האלופות. האווירה הכי טובה שיש עם אוהדי בארסה אמיתיים. על מנת לעשות זאת יש ליצור איתנו קשר חודש לפני המשחק.

✅ זכאות להפוך לחבר מועדון (סוסיו) במועדון הרשמי בברצלונה בתום 3 שנות חברות בפנייה בישראל. עד היום הנוהל בשביל להיות חבר מועדון בברצלונה הייתה חברות זמנית בעלות של למעלה מ-500 יורו (בטוטאל) שחייבה התייצבות במשרדי המועדון כל שנה במשך 4 שנים. עם החברות שלנו בפנייה, אנחנו חוסכים לכם את זה ואין בכך צורך. בתום 3 השנים של החברות בפנייה יש לגשת למשרדים בברצלונה, להצטלם, לשלם דמי חבר לברצלונה עצמה (169 יורו) ולקבל את הסוסיו.

סוסיו יכול להצביע בבחירות לנשיאות המועדון, ויכול להכנס למכירה המוקדמת למשחקים הכי מבוקשים בליגת האלופות, הקלאסיקו ובגמרים.

✅ כניסה חינם לצפייה במשחקי בארסה ב׳ ונוער א׳ כדי לראות את הדור הבא של השחקנים במועדון, בהצגת כרטיס החבר הרשמי שלכם.

✅ 5 אחוז הנחה ברכישה פיזית בחנות המועדון בברצלונה בהצגת כרטיס החבר הרשמי שלכם.

✅ 25 אחוז הנחה ברכישת כרטיס לסיור במוזיאון ובמגרש בהצגת כרטיס החבר הרשמי שלכם.

✅ כניסה בחינם לרב משחקי קבוצת הקטרגל, הכדור-יד והוקי גלגיליות של המועדון והנחה משמעותית במשחקי פלייאוף.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו