בטעם של פעם

בארסה עייפה, גברה 0-1 על ולנסיה עיקשת מגולאסו של אדריאנו. לקראת הסיום, דאגה אהבת חיינו לדפיקות הלב הרגילות.

זה אולי לא משחק קלאסי בעידן גווארדיולה (למרות שגם אצלו היה ״רשאקים״ ו״סרה פררים״), אבל זה משחק מאוד קלאסי של בארסה. נותנים גול ראשון, מחמיצים ומחמיצים ובסוף סופגים משער נייח, שאיכשהו קטיף התותים הנכה של ואלדס וסידור לא נכון של הקוצים השיער של ויקטור רואיז מנעו את שיבת התסריט הכל כך מוכר הזה.

ולנסיה מאוד איכזבה אותי, יוזמה התקפית של קבוצת תחתית (ממממ, מבט חטוף בטבלה מלמד שיש דברים בגו), לצד הגנה סבירה, שיום רע של ססק ויום חסר חשק לחלוטין של מסי, מנעו מאיתנו לתפור אותה בגוליאדה שקרית.

השחקנים השקיעו המון במשחק מול מדריד, שמכריחה אותך כל הזמן לרוץ, במיוחד אם אתה בעשרה שחקנים. החניכים של פלגרינו דיברו על זה לפני המשחק, על כך שבארסה תהיה ״עייפה״ והם לא היו יותר מדי רחוקים בהימורים שלהם, רצנו ממוצע נמוך בשלושה קילומטר פחות מהמשחק ברביעי. בלט לרעה סניור מסי עם קצת יותר מ 7 קילומטר.

אני מצטרף למחמאות הקלות לאלכס סונג. תיקולים במקום, אפס איבודי כדור והמון רצון (לפעמים בלי שכל – רץ אחרי כדור ולא מכסה שטח כמו בוסקטס), אבל בשביל משחק בכורה בהרכב ובקושי שבוע של אימונים, אין טענות. מה שכן, את תפקיד הגיליוטינה, המסירה באמצע שחותכת 3-4 משחקים, שבוסקטס עושה בשינה בדרך ליטבתה, הוא לא עשה אמש. יתכן שהוראה מהקווים, יתכן שלא. זה נפל על צ׳אבי אמש, ומעט ססק, אנחנו צריכים תוספת כזאת מכל קשר, כי ההתקפה עושה תנועה.

חוץ מסונג, צ׳אבי היה מלכותי מתמיד ואלכסיס הטוב הבליח מדקה לדקה אחרי פתיחת משחק לא טובה. כל השאר למלמים. וכן, אנחנו ממש רעים במצבים נייחים שזה לא יאומן.

באופן כללי אני סולד מאוד מהסקת מסקנות אחרי 5 משחקים רשמיים, תשאירו את זה לחזרזירון. אף אחד לא אמר שיהיה קל בליגה, ובכל מקרה לא נכנסים לקצב של מאניטות וגוליאדות בספטמבר. כל אי איבוד נקודות בפתיחת עונה היא מבורך. את ״ברסט״ היכולת שקיבלנו מול רעל מדריד נראה בשלבים מאוחרים יותר, כרגע זה על אש קטנה.

 

הטוב: מובילים את הליגה לבדנו. גולאסו של אדריאנו אחרי 5,000 בעיטות.

 

הרע: יוו, כמה אנחנו גרועים במצבים נייחים.

 

המכוער: גם עשיר, גם חתיך וגם עצוב… חחחח.

 

 

 

ברצלונה

ולנסיה

השחקן

ציון

השחקן

ציון

ואלדס

5

דייגו לופז

7

אלבס

6

פאריירה

5

פיקה

6

ראמי

6

מסצ’ראנו

6

ויקטור רואיס

6

אדריאנו

7

סיסקוהו

7

צ’אבי

8

אלבלדה

5

סונג

7

טינו קוסטה

6

ססק

6

פגוהואי

5

אלכסיס

7

ג’ונאס

5

מסי

5

גווארדאדו

4

פדרו

6

סולדאדו

4

חילופים

אלבה – 45′

6

גאגו

6

אינייסטה – 75′

לא שיחק מספיק

נלסון ואלדס

5

סטטיסטיקה

ברצלונה

ולנסיה

ניסיונות לשער

15

5

מתוכן למסגרת

4

4

קרנות

5

5

עבירות

10

12

צהובים

2

4

החזקת כדור

67%

37%

 

76,352 צופים בקאמפ נואו.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023