הסיקור: אספניול 0 – 3 בארסה

ממשיכים. בארסה שומרת על מקומה במירוץ לאליפות עם ניצחון 3 – 0 על היריבה העירונית אספניול, הודות לצמד של לואיס סוארס ושער של ראקיטיץ’, כולם במחצית השנייה. עבור בארסה זה משחק מכריע על גורל האליפות, עבור אספניול הערך הספורטיבי היחיד היה לדפוק את יריבתה השנואה, ולצערה הרב היא כשלה במשימה בענק: שחקני ההגנה שלה ביצעו שתי טעויות קולוסאליות ואפשרו לסוארס להבקיע בקלות את שעריו.

Image may contain: 1 person, playing a sport and outdoor

לואיס אנריקה עלה עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו, כשאת מקומו של אינייסטה הפצוע תפס גומש, ששיחק לא רע. המשחק החל עם בהלה כפולה, כשראינו את סרג’י רוברטו תופס את הברך, ומנגד אספניול הגיעה למצב הטוב ביותר שלה במשחק, כשחוראדו בעט יחסית מקרוב החוצה. לשמחתנו אספניול החטיאה, ורוברטו שב לעניינים תוך זמן קצר. בארסה שלטה בכדור, אך הייתה לא מדויקת והשלישייה ההתקפית, שניימאר חזר אליה אחרי 3 משחקי השעיה, לא התחברה היטב. ראוי לציין שניימאר ליהטט הרבה עם הכדור, אך היה מאוד לא תכליתי. הקבוצה הגיעה למעט מצבים יחסית, וגם הם היו לא טובים במיוחד. נראה שהמשחק ההגנתי והפיזי (אם כי לא בהגזמה) והדחיפה של הקהל הביתי גרמו לשחקנינו להרגיש אי נוחות קטנה.

Image may contain: 1 person, playing a sport and outdoor

בפסיכולוגיה זה עניין ידוע שעודף מוטיבציה פוגע בביצועים, וזה כנראה מה שקרה לפריקוס הארורים. עם יותר מדי רצון, הלחץ עולה וגורר טעויות, וכך חוראדו שלח כדור רע מאוד לעבר בלמיו. סוארס, כמו מיטב הכרישים, הריח את הדם, זינק בשיא המהירות, חטף את הכדור, אמר “תודה” וגלגל את שער היתרון. השער הזה אילץ את אספניול לשחק יותר קדימה, המשחק נפתח קצת, והאיום היחיד שלהם לשערנו הסתיים הישר בידיו של טר שטגן. עוד אחד ממהלכי הכדרור הנחמדים של מסי הוליד את השער השני, של ראקיטיץ’, והמשחק היה די גמור. לקראת הסוף הגנת המארחת העניקה מתנה נוספת ללואיס סוארס, שחתם את תוצאת המשחק עם השער השלישי.

Image may contain: one or more people, people playing sports, stadium and outdoor

זה ניצחון חשוב באצטדיון קשה וקשוח, אולי המשחק הקשה ביותר על הנייר במחזורי הסיום שאחרי הקלאסיקו, ששומר את דיבורי האליפות כרלוונטיים, לעת עתה. זה נדיר לראות את בארסה מנצחת בהפרש של לפחות 3 שערים בביתה של אספניול, משהו שקרה פעמים בודדות לאורך ההיסטוריה. כעת הפנים למשחק הבית נגד ויאריאל בשבת הקרובה, כשלשמחתנו אלבה, אומטיטי ורוברטו לא קיבלו צהוב חמישי והם יהיו זמינים למשחק. נמשיך להתפלל שריאל מדריד תאבד 3 נקודות במשחקים שנותרו לה עד סוף העונה, אך העיקר שאנו נעשה את המוטל עלינו וננצח את כל המשחקים שלנו.

 

ההרכב:

טר שטגן

רוברט, פיקה, אומטיטי, אלבה

ראקיטיץ’, בוסקטס, גומש (מסצ’ראנו)

מסי, סוארס, ניימאר

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023