חגיגה של טניס

בארסה התעללה בסלטה ויגו אחרי מחצית שנייה מדהימה ו 1-6 בסיום. סווארס סיים עם שלושער, ראקיטיץ׳ וניימאר התכבדו באחד משלהם וליאו מסי יחיד במינו ניצח על התזמורת.

כן, הייתה הצגה מדהימה בחלק האחרון של המחצית השנייה. שיחקנו ממש כמו ההארלם גלובטרוטרס, וזאת הייתה אורגזמה לעיניים. זה קצת משכיח את מה שהיה לפני, ואני כפארטי פופר ידוע, מגיע להרוס.

 

הבעיה העיקרית הייתה שניסינו לשחק כמו ההארלם גלובטרוטרס גם ביתרון 0-1, גם ב 1-1, וגם ב 1-2 שברירי. השכונה הגיעה בעיקר מכיוונו של ניימאר, וגם סווארס ומסי חטאו בעקבותיו, שלא לדבר על דני אלבס ששיחק ממש ממש רע (והודה בזה אחר כך). וכך הקבוצה מתנהלת – אנחנו באופוריה רבתי ועם סוג של ידיעה שמתישהו MSN ובעיקר מסי, ימציאו משהו וינפקו פיתרון. וזה בדרך כלל קורה, חוץ מהפעמים שלא.

 

שלא יהיה ספק, אני מאוד בעד הכדורגל הספקטקולרי, זה נמצא עמוק ב DNA שלנו. אבל אפשר לדאוג לשחרר אותו לגמרי כשאנחנו עם יתרון מבטיח, ולא לבצע מסירות על עיוור, כשבצד השני בראבו מונע מהם שיויון.

 

מעבר לכך, משחק מדהים של מסי, אחד הטובים ביותר שלו השנה – הוא עשה הכל. ומה שיותר מדהים שזה משחק 8.5 כזה בסולם מסי, כשאצל כל שחקן אחר בפלנטה זה 11. הפרבולה שלו בבעיטה החופשית פשוט מושלמת: העוצמה, הסיבוב, העלייה והירידה – מושלם.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023