ניצחון חשוב, 0-2 אצל סביליה

איפה היינו עם מאתייה של 90 דקות? אי אפשר לדעת, אפשר לנחש. מה שכן אפשר לדעת אלה 13 הכדורים המוצלחים שלוקה דין המחליף שלו שדד ב-65 דקות בכורה מוצלחות מאוד במשחק רשמי, זה בנוסף לתמיכה טובה מאוד בהתקפה.

הניצחון הזה הגיע קודם כל מההגנה. הראמון סאנצ׳ס פיחואן הוא לא איצטדיון שמאיר אור מחמם לבארסה. הערב החניכים של לואיס אנריקה היו שקט הגנתי מצוין מצד כל ההגנה: פיקה עם משחק אווירי כמעט מושלם, מסצ׳ה עם חילוצים בזמן הנכון וסרג׳י רוברטו עם קרח בורידים שובר שוב ושוב את הלחץ של סביליה וגם חטף מספר כדורים מרשים (8).

דניס סווארס נכנס לנעליים של אינייסטה הפצוע ולמעט כמה רגעים בהם נעלם, שיחק היטב כ-50-50. בוסקטס עוד לא בשיא כושרו אבל גם 70% שלו מספיקים לשלוח רגל בזמן הנכון כדי לשבור התקפות.

לואיס סווארס, למרות החמצה גדולה בראשונה, היה שם בשביל לשבור את הקרח עם ה 0-1 הכל כך חשוב. ליאו מסי במשחק פושר למדי שעדיין נחשב למשחק אלוהי עבור כל שחקן אחר: בישול אחד גאוני למוניר ועוד 4 מצבים לגול שסידר לחברים שלו. מוניר עם פינש מצוין ברגל שמאל עשה את אותה תנועה בדיוק שארדה לא הספיק להגיע אליה כל המשחק, אבל בניגוד לטורקי, הוא חלוץ אמיתי.

לואיס אנריקה הגיב היטב ל 3-4-3 והלחץ של סמפולי במחצית הראשונה עם המעבר במחצית השנייה מ 2-4-4 בהגנה (ארדה הצטרף אחורה) ל 3-3-4 ולעיתים 3-4-3 כשמסצ׳ראנו יותר מקדימה ולוקה דין על תקן בלם שמאלי.

נקח 0-2 מהפיחואן בעיניים עצומות בכל שנה. הפנים עכשיו לגומלין ביום רביעי בחצות בקאמפ נואו.


ההרכב:
קלאודיו בראבו (6).
סרג׳י רוברטו (8), פיקה (7), מסצ׳ראנו (7), מאתייה (לוקה דין 8).
ראקיטיץ׳ (7), בוסקטס (6), אינייסטה (דניס סווארס – 6).
מסי (7), סווארס (8), ארדה (6, מוניר 6).

 

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023