המילים הראשונות של לבנדובסקי אחרי המעבר לברצלונה

לבנדובסקי במילים ראשונות ל׳בילד׳ הגרמני:

״לדבר ספרדית? התחלתי ללמוד כבר, אבל אני אצטרך להשקיע יותר מעכשיו״.

״השבועות האחרונים היו קשים מאוד, קשה לי למצוא את המילים לתאר את מה שעובר לי בראש. ניסיתי להיות רגוע, להנות מהחופש עם המשפחה שלי״.

״הניסיון בהחלט עזר לי. כשהייתי צעיר בסיטואציה דומה הייתי הרבה יותר מתוח ובלחץ״.

״בסוף, הכל נסגר מהר מאוד. אני שמח שהגענו לפיתרון כדי שאוכל לחזור למגרש במהרה עם ברצלונה, זה הצעד הגדול הבא בקריירה שלי״.

״אמרתי לחבר׳ה באימון: ׳עשינו היסטוריה ביחד, אני לא אשכח זאת׳״.

״ברצלונה? רציתי לשחק בליגה אחרת, זאת החלטה שקיבלתי לפני הרבה זמן. אני חייב להדגיש שזאת הייתה ההחלטה הקשה בחיי. אבל אני רוצה לחיות במקום חדש, לגלות דברים חדשים עם המשפחה. הבת שלי קלרה מתחילה בית ספר אחרי הקיץ. אם לא עכשיו, זה לא היה אפשרי. זאת הייתה הזדמנות של פעם בחיים״.

״אני יודע שאני אהיה בן 34 בקרוב, אבל אני מרגיש מאוד חזק פיזית ומנטלית. בברצלונה ראו את זה באותה מידה״.

״המפגש עם צ׳אבי באיביזה? זה היה במקרה, אבל הייתה לנו כימיה טובה ישר מהרגע הראשון. צאבי אמר לי שהוא יחכה לי, שהוא יודע שאנחנו נעבוד טוב ביחד ונשיג הרבה. יש לו תוכנית ברורה על איך להחזיר את ברצלונה לטופ״.

״לבארסה היו בעיות בעונה האחרונה, אבל למועדון יש פוטנציאל מדהים והם ביצעו רכישות טובות עכשיו. אני חושב שהמועדון במסלול הנכון, בחזרה לצמרת. המטרה שלי היא לרוץ איתם ביחד ולזכות בתארים״.

״אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה גם ברגעים הקשים. בסופו של דבר, שני הצדדים עשו דברים שלא היו הכרחיים, אבל כנראה הם היו חייבים לקרות בשביל לעשות את המעבר אפשרי. אני חושב שכולם שמחים עכשיו. באיירן קיבלה הרבה כסף עבורי ואני יכול לעבור לברצלונה״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו