הסיקור: בארסה 2 – 0 בטיס

בארסה פתחה את המסע לעבר האליפות ברגל ימין, עם ניצחון 2 – 0 על ריאל בטיס בקאמפ נואו. אחרי ההפסד הכפול בסופר קופה, הקבוצה והקהל נואשים לניצחון כדי לנסות לחזור למסלול שאנו רגילים לראות מהקבוצה הזאת. שני גולים בפרק זמן של שלוש דקות במחצית הראשונה הספיקו להבטחת שלוש הנקודות. הסגל עדיין זקוק בדחיפות לתוספות, לקבוצה יש אלמנטים רבים לשפר, אך לכל הפחות את המוטל עליהם עשו השחקנים אמש.

ההרכב שעלה אמש חסר את אינייסטה, סוארס ופיקה, וחוסר הביטחון הכללי של הקבוצה ניכר עליה בחצי השעה הראשונה של המשחק. לקח לקבוצה זמן להיכנס לעניינים. במשחקים כאלה, כשהקבוצה לא במיטבה, כל שדרוש הוא מספר בודד של התקפות טובות ולא יותר מכך, וזה מה שהיה לקראת סוף המחצית הראשונה. התקפה אחת שהסתיימה בשער עצמי שדאולופאו סידר, ושתי דקות לאחר מכן, רגעים ספורים אחרי שמסצ’ראנו מנע שער ודאי, דאולופאו סידר לסרג’י רוברטו שער ליגה ראשון. זהו חוץ מזה. מסי שיחק סטנגה ופגע 3 פעמים בקורות, אבל הקצב של המשחק נשאר יחסית נמוך ורגוע ברוב שלביו. בטיס, שדווקא עם מאמנה ההתקפי ציפיתי שתעשה יותר צרות לחלק האחורי שלנו, הותירה את טר שטגן די מחוסר עבודה, בין אם בזכות משחק הגנה טוב שלנו ובין אם בשל חולשה כללית שלהם.

נלסון סמדו, שחקן הרכש הפורטוגלי, וג’רארד דאולופאו, הבן האובד ששב הביתה, הם שני החידושים המרכזיים בהרכב, והם נבחנים תחת זכוכית מגדלת. סמדו נראה קצת ביישן וזהיר, אך זה טבעי לשחקן שעשה את קפיצת המדרגה לבמה המרכזית. דאולופאו לפעמים גורם לך לגרד את הראש בעצבים, אך בסופו של דבר הוא מעורב באופן ישיר בשני השערים שהבקענו, וזה לא דבר של מה בכך. צר לי שבהעדרו של לואיס סוארס, פאקו אלקאסר עדיין נודד לאגף. המשחק שלו היה חלש מאוד, הוא מיעט לגעת בכדור וגם כשעשה זאת, לא תרם די למשחק. מסי מוכרח לפנות את המרכז לחלוץ אמיתי, בטח כשזה מחליש את הקבוצה והשחקן המדובר מאוד. סרג’י רוברטו פתח בקישור, ובשבילו ובשביל הקבוצה אני מקווה מאוד שימשיך שם, כי זו העמדה בה הוא הכי מסוגל לפרוח, וראינו אותו מעורב היטב במשחק, משתף פעולה בצורה נפלאה עם ראקיטיץ’ ובוסקטס, כששלושתם כיסו שטחים רבים והיו כמעט בכל מקום במגרש.

אם כן, בארסה מסמנת וי על המחזור הראשון של הליגה ואולי גם מחזירה קצת מהביטחון האבוד שלה. עם כל הקשיים והאתגרים, אסור לוותר בשום שלב. תמיד צריך לחשוב איך להוציא את המקסימום גם ממה שיש, ויש לא מעט. אני מקווה שבשבוע הקרוב, לפני המחזור הבא נגד אלאבס בחוץ, המועדון יצליח כבר לסגור את הסגל עם החיזוקים ההכרחיים, כשהיעדים המרכזיים הם עוסמאן דמבלה וז’אן מיקאל סרי.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו