הסיקור: לאס פאלמס 1 – 4 בארסה

עושים את שלנו. במחזור לפני ההאחרון של הליגה הספרדית, בארסה השלימה את משימתה וחזרה מהאיים הקנאריים עם 3 הנקודות כדי שלפחות הסיכוי התאורטי לזכייה באליפות יישאר. זה היה ניצחון 4 – 1 יעיל ואפשר גם לומר מרשים, במרכזו עמד השלושער של ניימאר. במקביל ריאל מדריד ניצחה גם היא 4 – 1 והסטטוס קוו בצמרת נשאר. אנחנו נמשיך לקוות שריאל מדריד תאבד בדרך נס 3 נקודות באחד משני המשחקים הקרובים שנשארו לה.

ההגנה של בארסה הייתה במצב בעייתי במיוחד בפתיחת המשחק. פיקה חולה, סרג’י רוברטו מושעה בשל צבירת צהובים וברגע האחרון מסצ’ראנו נפצע חימום. בשל כך ראינו הגנה מטולאת מאוד, עם לוקה דין כמגן ימני ומרלון בהופעת בכורה לצדו של אומטיטי. למרות הכול, ההגנה הייתה סולידית באופן יחסי ולאס פאלמס לא הגיעה למצבים רבים, אבל מה שכן אפשר היה לשים לב זה שדין נראה לא בעניינים כלל. היה יכול בקלות לקבל אדום על העבירה שביצע על חסה, לאחר שנתפס לא בעמדה ובפיגור במהירות, במקום להתיישר עם קו הנבדל. גם מאוחר יותר נתן מרפק לא ברור והשופט ריחם עליו. מנגד, מרלון ואומטיטי כצמד בלמים עשו עבודה די טובה, ואפשר להיות מרוצים מהבכורה של הברזילאי הצעיר.

sunnyst GIF

המשחק של בארסה היה די מנומנם ואדיש, ובהתחשב במצב זה גם די מובן. למרות זאת, כמו שנוכחנו אינספור פעמים בעונות האחרונות, לכל שחקן בקבוצה הזאת יש יכולת אישית פנטסטית, ובכל רגע נתון אחד השחקנים יכול להכריע את המשחק עם הברקה. בשער הראשון ראינו אחת כזו של בוסקטס, העקב האדיר הזה שהמשיך במסירה יפהפייה של אינייסטה ופרגון של סוארס לניימאר. בשער השני ראינו עוד מסירה גאונית, הפעם של ניימאר, שחתכה את כל ההגנה והשאירה את סוארס לבד מול חאבי ואראס. 2 – 0 די חלק במחצית.

במחצית השנייה ראינו עוד מחוסר הנמרצות של הקבוצה, כשהכי בלט בהיבט הזה הוא דווקא מסי. משחק די עייף וכבד שלו, עם כמות לא קטנה של מהלכים לא מוצלחים מצדו. לוקה דין הוחלף, בין אם בגלל פציעה או בין אם כי הצהוב השני היה עניין של זמן, ומי שנכנס למלא את מקומו כמגן ימני היה לא אחר מאשר אנדרה גומש! בחירה תמוהה מאוד, וההשלכה השלילית הייתה מידית, עם שער שהקבוצה ספגה במתפרצת. לשמחתנו, הקבוצה הגיבה מהר. ראקיטיץ’ הרים לראשו של ניימאר שקבע 3 – 1, ומאוחר יותר כדור עומק של הקשר הקרואטי פגש את אלבה מאיץ בצד השני של המגרש, והוא בישל לניימאר את השלושער שלו, השלישי שלו במדי הקבוצה (בנוסף לרביעייה אחת).

זה היה ניצחון 4 – 1 סולידי ונאה, בטח בהתחשב בהרכב ההגנתי המטולא שפתח. בארסה עוד לא אמרה נואש במירוץ לאליפות. גם אם זה נראה בלתי אפשרי, לכל הפחות היא עשתה את שלה בגראן קנאריה וכעת הפנים למחזור האחרון, בבית נגד אייבר ביום ראשון הקרוב, כשאומטיטי ואלבה יהיו זמינים לאחר שלא ספגו את הצהוב החמישי במשחק אמש. כל עוד יש סיכוי, גם אם המזערי ביותר, נמשיך להאמין ונילחם עד הסוף. פורסה בארסה!

 

ההרכב:

טר שטגן

דין (גומש), מרלון, אומטיטי, אלבה

ראקיטיץ’ (דניס), בוסקטס, אינייסטה

מסי, סוארס (אלקאסר), ניימאר

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו