לקראת ויאריאל

אני רוצה למסור לכולכם ד”ש מברצלונה היפה. עבדכם הנאמן יצפה במשחק נגד ויאריאל במקדשנו, בתקווה לחזור ארצה עם ניצחון. ביקור רביעי בעיר וממש לא אחרון.

גורל האליפות לא נמצא בידינו וריאל מדריד מוכרחת לאבד לפחות 3 נקודות באחד מארבעת משחקי הליגה שלה על מנת שברצלונה תוכל לזכות באליפות. מנגד, ברצלונה חייבת לשים את הלחץ על מדריד בכך שלא תפשל בעצמה ותעניק ליריבתה את האליפות על מגש של כסף. לכן, המשחק בקאמפ נואו נגד ויאריאל הוא עוד גמר.

Image may contain: 11 people, outdoor

שבוע בדיוק חולף בין הניצחון בדרבי אצל אספניול ועד המשחק הקרוב. לשמחתנו, אף אחד מבין אומטיטי, רוברטו ואלבה לא קיבל צהוב חמישי, והם יהיו זמינים למשחק. יתר על כן, קיים סיכוי שלראשונה מאז התחילה הליגה הספרדית, 36 מחזורים לתוכה, נראה את “האונסה” האידאלית, ההרכב הכי טוב שעומד לרשותו של לואיס אנריקה, בהנחה ואינייסטה יחלים באופן מלא מהכאבים שהוא חש בשבוע האחרון. החלום הוא לראות את ההרכב הבא: טר שטגן, רוברטו, פיקה, אומטיטי, אלבה, בוסקטס, ראקיטיץ’, אינייסטה, מסי, סוארס וניימאר, אם ירצה הדיוס.

מה שלומך ויאריאל?

El Barça y Villarreal se enfrentarán el sábado en el Camp Nou

הקבוצה של פראן אסקריבה עושה חיל העונה ויש לה המון מה להתגאות העונה. היא כרגע נמצאת במקום החמישי, במרחק 5 נקודות מסביליה שבמקום הרביעי. ויאריאל ללא ספק שואפת לעונה נוספת באחד המפעלים האירופיים, והיא מרשה לעצמה לחלום על לתפוס את המקום הרביעי לסביליה, שתתמודד בקרוב מול ריאל מדריד. צריך גם לשים לב שהיא נמצאת במרחק 2 נקודות מסוסיאדד שבמקום השביעי, והיא תעשה מאמצים לא ליפול בטעות לשם. ראוי לציין שההגנה של ויאריאל היא השנייה בטיבה בליגה העונה, עם 28 ספיגות בלבד, רק 3 יותר מאתלטיקו מדריד.

Fran Escribá tiene un plan para frenar a Messi

הצוללת הצהובה נמצאת בכושר די טוב. בששת המשחקים האחרונים היא ניצחה 5 פעמים והפסידה פעם אחת, לדפורטיבו אלאבס. למעשה, מתחילת חודש מרץ היא סופרת 8 ניצחונות ו-3 הפסדים בלבד. אם נשים רגע בצד את הניצחון הקליל על ספורטינג חיחון במחזור האחרון, נוכל להסתכל על הניצחון בקלדרון על אתלטיקו מדריד במחזור אמצע השבוע האחרון. זה היה ניצחון 1 – 0 קטן-גדול משער של רוברטו סוריאנו המחליף.

Bruno terminó tocado el último partido ante el Sporting.

במבט על הסגל שלהם, הדבר הראשון שרצוי להתייחס אליו הוא פציעתו החמורה של השוער סרחיו אסנחו, שמוחלף על ידי אנדרס פרננדס, המצטיין בניצחון על אתלטיקו. מי שנמצאים בספק גדול למשחק הם ברונו סוריאנו, הקפטן והלב של הקבוצה בקישור, ואלבארו גונסאלס הבלם. כמו כן, הבלם ויקטור רואיס פצוע כבר 3 שבועות בקרסול והוא ייעדר בוודאות מהמשחק. שחקני ההגנה ז’אומה קוסטה ומתאו מוסצ’ו ריצו את עונש ההשעיה שלהם במשחק נגד חיחון והם יפתחו בקו ההגנה של האורחת. ג’ונתן דוס סנטוס, מיודענו, יפתח בצד הימני של הקישור, ובהתקפה יעלו סולדדו ובקמבו, שכבש 10 שערים העונה.

היסטוריה

ויאריאל עלתה בפעם הראשונה בתולדותיה לליגה הראשונה ב-1998, והיא פתחה את הדרך ברגל ימין, עם ניצחון 3 – 1 בקאמפ נואו. בסך הכול המאזן במשחקי הליגה בקאמפ נואו עומד על 9 ניצחונות לבארסה, 4 תוצאות תיקו ו-3 ניצחונות לאורחת הצהובה. נכון להיום לבארסה יש רצף של 5 ניצחונות בית על ויאריאל, ואנו מקווים שהרצף יימתח ל-6 בסיום המשחק.

הרבה מאיתנו יזכרו שבעונת הטרבל של פפ, ויאריאל עיכבה את חגיגות האליפות בשבוע, כשסחטה בדקה ה-90 תיקו 3-3 בקאמפ נואו. זה היה משחק משוגע, בו ראינו בישול של אבידל ושער של קייטה.

בתחילת העונה הרביעית האחרונה עם פפ, הקבוצה עלתה עם מערך 3-4-3 ותפרה מאניטה יפהפייה.

בעונה הראשונה של לואיס אנריקה, זה היה 3 – 2 קצבי מאוד ורווי אירועים, בו ראפיניה בלט מאוד ובסופו של דבר מסי הכריע עם שער ברגל ימין מחוץ לרחבה.

בעונה הקודמת, בעוד מסי פצוע, ניימאר הכניס הילוך, והוא קינח ניצחון 3 – 0 עם גולאסו מרהיב.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו