לקראת לבאנטה בחוץ

בצל ניצחונות אמש של 2 המדרידאיות הראשיות שטוענות לכתר ומצמקות את ההפרש, תצא הערב ברצלונה למשחק חוץ לא פשוט אצל לבאנטה, אותה לבאנטה שמנעה ממנה עונה מושלמת ותרצה כמובן להפתיע שוב.

במהלך השבוע נתן ואלוורדה לכמה משחקני ההרכב הראשי מנוחה במשחק הבית האחרון של ליגת האלופות נגד טוטנהאם. בארסה סיימה בתיקו, שלמרות הבטחת המקום הראשון שכבר הובטח, נתן לה לסיים את שלב הבתים לא מנוצחת. את היריבה בשמינית נגלה ביום שני הקרוב.

בליגה, במחזור האחרון בארסה השיגה ניצחון דרבי ענק עם 0-4 באספניול שהיה אחד המשחקים האדירים של בארסה מתחילת העונה כאשר בארסה רומסת את התוכים במחצית ראשונה מופתית.

בנוסף ליכולת הנהדרת הבונוס הוא גם ניצחון שני רצוף ובפעם הראשונה העונה 2 משחקים ללא ספיגה בליגה, משהו שקרה לראשונה מאז המחזור הראשון והשני נגד דפורטיבו אלאבס וריאל ואיאדוליד.

בגזרת הפצועים אומטיטי וראפיניה פצועים לזמן לא ידוע, סרג’י רוברטו ומאלקום קרובים להחלמה אך לא נכללו בסגל סבופו של דבר. דניס, אלנייה ומירנדה מוצאים את עצמם בסגל וגם ארתור חוזר מהפציעה שלו לליגה אחרי ששיחק נגד טוטנהאם באמצע השבוע.

מה אצל לבאנטה?

Image result for eibar levante ud site:marca.com

החבורה מוולנסיה פתחה את העונה בצורה לא רעה בכלל וממוקמת במקום ה-7 בטבלה.

הקבוצה של פאקו לופס היא אחת מהקבוצות שיותר כיף לראות בליגה ואחת ההוכחות לכך הוא ה-4-4 המדהים שלה עם אייבר במחזור הקודם שהיה פשוט משוגע, מה שהופך אותה למשוגעת היא ההתקפה שמבקיעה 27 שערים (4 בליגה לפני ריאל ואתלטיקו!) והגנה שסופגת 25 שערים (יותר טובה רק מראיו והואסקה האחרונות) ואני מזכיר לכם שבשנה שעברה סיימנו איתם ב-4-5 משוגע לחלוטין.

למרות ההגנה הרעה מי שמציג יכולת טובה בקבוצה הוא האקס שלנו אוייר אולסאבל שיחד עם עוד אקס שמשחק בוואיאדוליד בשער, ג’ורדי מאסיפ, הם שניים מההפתעות הטובות של הליגה השנה בין עמודי השער.

כמובן שכוכב הקבוצה, חוסה לואיס מורלאס, הוא הסקורר הראשי של הקבוצה ויחד עם רוג’ר מרטי ואניס בארדי, השלושה יכולים לעשות לנו צרות בחוליית ההגנה הלא יציבה שלנו.

ההרכב המשוער של לבאנטה:

אוייר

קבאקו, פייר, צ’מה

ז’סון, רוצ’ינה, קמפנייה, בארדי, טוניו

רוג’ר, מורלאס

היסטוריה ומפגשי עבר

תודה לתומר על החלק הזה!

עונה 13 בליגה של לבאנטה, היסטוריה קצרה יחסית בין 2 הקבוצות, המאזן עומד על 6 נצ’, 4 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים בביקורים שלנו בסיוטאט דה ולנסיה עם מאזן שערים של 31 שערים שלנו לעומת 20 שלהם.

https://www.youtube.com/watch?v=C9qxwwYcaUU

מתחילים עם המפגש המשוגע כמובן בעונה הקודמת שהיה כמובן ההפסד הראשון של ברצלונה מחזור אחד לפני הסיום.

לבאנטה הובילה פעמיים עם צמד של באוטנג, קוטיניו צימק לפני שבאוטנג הוסיף עוד אחד ובארדי צמד שעשה 1-5 מדהים ומטורף, קוטיניו עם צמד משלו שהשלים שלושער ואחד של סוארס בפנדל צימקו ל-4-5 עוד יותר מטורף אבל למרות הניסיונות בארסה לא הצליחה להשוות.

לבארסה יש גם היסטוריה חשובה באיצטדיון הזה בולנסיה עם זכייה בשתי אליפויות, הראשונה הייתה מרגשת והתרחשה ב-2005 תואר שהגיעה אחרי 6 שנים שחורות של הקבוצה, התואר ההיסטורי הזה הגיע עם 1-1 שהיה מתוק מכולם

הזכייה השנייה הייתה ב-2011 גם אז בארסה הייתה זקוקה לנקודה כדי להשלים אליפות ועשה זאת עם 1-1 של סיידו קייטה.

כמו שנאמר בתחילת פרטי מפגשי העבר וההיסטוריה השגנו גם ניצחונות באיצטדיון של הצפרדעים, בעונת 15/14 של לואיס אנריקה היא השיגה גוליאדה של 0-5 מוחץ.

בהצלחה לנו, ויסקה בארסה!

 

 

 

 

 

 

אהוד קצף

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו