לקראת מאלגה בקאמפ נואו

זהו זה הגיע, סוף סוף זה בא, פגרת הנבחרות האחרונה לעונה זאת עד חודש מרץ נגמרה לה וכעת נקבל את בארסה שלנו בפול מלא של 4 חודשים. היה קשה היה לא קל, 3 חודשיים ראשונים של העונה נעצרו להם כל חודש מחדש להפסקה של שבוע וחצי, זה היה קשה מנטלית לשחקנים, למאמן ולקבוצה ובעיקר קשה לנו כי הפסקה מבארסה זה עונש.

חזרו שמחים מהפגרה, עכשיו הזמן לשמח גם במדים הבלאוגראנים.

עד כה פגרות הנבחרת לפחות לפי התוצאות היו מעט מסובכות לנו, לפני פגרת ספטמבר בארסה יצאה עם ניצחון על בילבאו בחוץ ואחריה חזרה עם להפסיד לאלאבס בבית.
לפגרת אוקטובר בארסה יצאה עם ההפסד לסלטה ויגו בחוץ וחזרה אחריה עם ניצחון בית על לה קורוניה.


יציאה חלומית לפגרה, והחזרה?

כעת בארסה כזכור לכולנו יצאה עם ניצחון חשוב של 1-2 בסביליה וכעת לראשונה העונה תרצה לשמור את הדפוס ולהשלים ניצחון לפני ואחרי הפגרות.

בשביל לעשות את זה, לטפס למקום הראשון וללחוץ את ריאל שתשחק בדרבי מול אתלטיקו כ-4 שעות אחרינו נצטרך לעשות ניצחון ללא לואיס סוארס בחוד כאשר האורגוואי ספג את הצהוב החמישי של נגד האנדלוסים ויעדר מהמשחק. גם אומטיטי כאמור לא יקח חלק במשחק לאחר שווירוס פיפ”א תקף אותו הפעם. הצרפתי יהיה הנעדר היחידי שלנו ברשימה יחד עם אנדרס לו יש עוד זמן לחזרה לאחר שפיקה ואלבה צפויים לקבל את הפטור ולהיות כשירים.

מחר הוא איתנו שוב, הנשיא של המועדון חוזר לדשא

בזמן שהדשא של הקאמפ נח לו, בהנהלה המשיכו לעבוד והכריזו על הספונסר החדש לעונה הבאה, חברת ראקטון, ענקית התקשורת היפנית שתהפוך את בארסה למרוויחה השנייה מספונסרשיפ עם 55 מיליון יורו+ 2 מיליון על זכייה באליפות+ 5מיליון על זכייה בליגת האלופות, רק שנייה להסכם של מנצ’סטר יונייטד ושברלוט.

לא עוד קטאר, לפחות בשנה הבאה.

אז מה שלומך מלאגה?

קרדיט לסשה על סיקור פתיחת העונה של מלאגה:

שם מלא:
Málaga Club de Fútbol – מלאגה קלוב דה פוטבול

תאריך ייסוד:
1904
אצטדיון:
לה רוסאלדה (30,044 מקומות ישיבה)
עיר:
מלאגה
מחוז:
אנדלוסיה
מאמן:
חואנדה ראמוס
הישג שיא בליגה:
מקום 4 בעונת 2011/12
הישג שיא בגביע:
חצי גמר בעונת 1972/73
עונות בליגה הראשונה:
36

מאמן:
חואנדה ראמוס
עוד שועל קרבות וותיק שאימן 12 קבוצות ספרדיות שונות. לאחר שהחליף קבוצות רבות בשנות ה-90, התקבע לשלוש שנים בראיו וייקאנו והעלה אותה לליגה הבכירה. ההישג הבא שלו הגיע בשנתיים בסביליה, כאשר זכה עם האנדלוסים פעמיים ברציפות בליגה האירופית (2005/06 ו-2006/07). מיד לאחר מכן קיבל הזדמנות לאמן בטוטנהאם האנגלית, אך מספר תוצאות רעות הובילו לפיטורים כבר שלב מוקדם של העונה. מאוחר יותר באותה עונה (2008/09) הוא מונה למאמנה של ריאל מדריד והצליח להצעיד אותה לרצף של 18 משחקים ללא הפסד, עד שנחל תבוסת 6-2 בסנטיאגו ברנבאו ע”י ברצלונה, איבד את הסיכוי לאליפות ופוטר בסיום העונה. את העונה שלאחר מכן פתח בצסק”א מוסקבה, אך פוטר כעבור 47 ימים בלבד לאחר פתיחת עונה גרועה של הקבוצה הרוסית. חואנדה ראמוס שיקם את קריירת האימון שלו בדנייפרו האוקראינית, בה חתם ב-2010 ל-4 שנים ונשאר במועדון ממש עד תום החוזה. בארבע השנים הללו הפך את דנייפרו לקבוצת צמרת ואף סיים עמה כסגנית האלופה בעונתו האחרונה בקבוצה. עברו שנתיים של מנוחה מאימון וכעת ראמוס חוזר לאמן שוב בספרד.

העונה שעברה:
מקום 8
מלאגה עם חאבי גראסיה החלה את העונה לא טוב, כשהבעיה החמורה שלה הייתה היעדר מחץ בהתקפה, עקב כך היא לא הצליחה לכבוש שערים וירדה אל מתחת לקן האדום עד המחזור ה-13. גראסיה מצא פתרונות לקראת הסיבוב השני של הליגה, החלוץ צ’ארלס התעורר ותרם 12 שערים, מה שהציב בסופו של דבר את האנדלוסים במקום השמיני והמכובד, 4 נקודות מסביליה השביעית אבל רחוק מאוד ממקום לאירופה.

העברות:
עם מאמן חדש והמון ציפיות, מלאגה ביצעה כמה החתמות מאוד מעניינות הקיץ. הקיצוני השמאלי ג’וני חווה עונה נהדרת בספורטינג חיחון ועבר למלאגה, גם הקשר ההתקפי קקו שהיה אחד משחקני המפתח של אייבאר, חתם בקבוצה. סנדרו רמירס, החלוץ הצעיר והמוכשר מברצלונה עבר למלאגה ביחד עם החלוץ המצוין מיכאל סנטוס שהגיע מאורוגוואי וגם בגזרת ההגנה, בקארי קונה, בלם נהדר שמגיע מליון הצרפתית. דייגו יורנטה ששיחק בהגנת ראיו וייקאנו, עבר בהשאלה למלאגה וקוזמנוביץ’, קשר מוכשר מבאזל, יחזק את מרכז המגרש. אבל לעומת הרכישות המשמעותיות, היו גם עזיבות שלא יהיה פשוט להתגבר עליהן. ראול אלבנטוסה היה אחד הבלמים הטובים של מלאגה העונה וכעת עבר לדפורטיבו, החלוץ דוייה צ’ופ עבר לספורטינג חיחון, הקשר ריקרדו הורטה הושאל לבראגה והחלוץ איקצ’וקוו אוצ’ה ינסה את מזלו בז’ימנסטיק.

הסגל המלא:
שוערים: קאמני, אארון אסקנדל.
הגנה: ווליגטון, דייגו יורנטה, חואן קרלוס, ריקה, רוברטו רוסאלס, מיגל טורס, מיקל וילאנואבה.
קישור: בקארי קונה, קמאצ’ו, חואנפי, רסיו, דודה, ג’וני, קוזמנוביץ’, פבלו פורנאלס, חאבי אונטיברוס, טיגהאדואיני.
התקפה: צ’ארלס, צ’ורי קסטרו, סנדרו, קקו, מיכאל סנטוס.


תחזית:
מעניין מאוד מה חואנדה ראמוס מכין למלאגה אחרי הפגרה הארוכה שלו מאימון. עם מסע הרכש המרשים, ניתן לצפות ממלאגה סוף סוף להיות מלהיבה מבחינה התקפית, בנוסף להגנה המצוינת שהיא יכולה להעמיד, כך שבדומה לאספניול, גם האנדלוסים ינסו להיות סוס שחור בליגה, להתברג בחלק העליון של הטבלה ולהמשיך להקשות על הגדולות.


ובינתיים, העונה:

אז למרות הציפיות של סשה ממלאגה להתרומם יותר גבוה משנה שעברה, המציאות מדברת על כך ממלאגה היא קבוצת האמצע הכי אמצע שיש, מקום 10 בטבלה, 4 נצ’, 3 תיקו, 4 הפסדים ומאזן שערים של 16-17, כאשר השחקן המרכזי שלה דווקא מוכר לכולנו מאוד, זהו סנדרו ראמירז שמראה שיש לו מה לתת עם 5 שערים עד כה העונה, מלך השערים של הקבוצה.

מלאגה מגיעה למשחק מולנו אחרי דרמה גדולה במחזור ה-11 שהיא נקלעת פעמיים לפיגור ביתי מול ספורטינג חיחון אבל לבסוף מנצחת 2-3.
פורנלאס (45) סנדרו (65) ומיכאל סנטוס (75) הצילו את האנדלוסים שהיו בפיגור בדקה ה-13 וה-49.

5 המשחקים האחרונים של מלאגה:

מחזור 7: ניצחון 1-2 על בילבאו.
מחזור 8: תיקו 1-1 ע אלבאס בחוץ.
מחזור 9: ניצחון 0-4 ביתי על לגאנס
מחזור 10: הפסד 2-4 לאתלטיקו בקלדרון.
מחזור 11: ניצחון 23 ביתי על ספורטינג חיחון.

מפגשי עבר והיסטוריה

קרדיט לעוז

זהו יהיה המפגש ה-71 עם מלאגה בליגה וה-36 שיערך בקאמפ נואו.

יותר מעשור אחורה, ברצלונה תחת ראשק מפציצה מאניטה לרשת של מלאגה בקאמפ נואו. פיליפ קוקו כובש ראשון, סביולה הצעיר וקלוייברט עם שלושער (מתוכם שניהם פנדלים) הוסיפו.

משחק שהאליפות (עם כוכבית כמובן) בידנו כבר. עדיין עם תחושת האיכס אחרי התבוסות לבאיירן, אבל סוגרים עונה אלופים. וזה לא דבר שמה בכך. גוליאדה לא רעה בכלל על מלאגה עם שערים יוצאים מן הכלל של וייה, ססק, מונטויה ואנדרס. אבל כל זה מתגמד לעומת הפרידה המרגשת מאריק אבידל שלנו. תודה גיבור.

זהו מפגשנו מעונת 2014. שימו לב להתחלה המרגשת המפארת את הקפטן צ’אבי. פיקה פוגע ראשון, פדרו שני בשער נהדר ואלקסיס מקנח.

שנה שעברה זה הלך קשה מאוד, מחזור 2 של הליגה בארסה ניסתה וניסתה וניסתה עד שהגיע תומאס וארמלן וירה את שער הניצחון שלנו שנתן 0-1 קטן וחשוב.

אהוד קצף

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו