סטטוס הסגל של ברצלונה לקראת קיץ 2018

כמו בכל שנה, המבט המקיף ביותר של בארסה מאניה על הסגל של המועדון לקראת קיץ 2018. מי נשאר? מי עוזב? מי יגיע?

בסוגריים הגילאים של השחקנים.

שוערים:

מארק אנדרה טר שטגן (26) – שוער העתיד של המועדון בלי טיפה של ספק. עם חוזה עמוק עד 2022. הוא מרוצה, אנחנו מרוצים, כולם מרוצים.

יאספר סילסן (29) – בראיון האחרון שלו העונה, סילסן אמר שהוא נהנה במועדון, אך מקווה לשחק יותר ולא רק בגביע. בארסה מרוצה מאוד ממנו ובחוסר האגו שלו, אבל השוער הבינלאומי של נבחרת הולנד יכול להפוך לתפוח אדמה לוהט אם הוא עצמו יבקש לעזוב. מחזיק בסעיף שחרור על סך 60 מיליון יורו.

הגנה:

סמואל אומטיטי (24) – 3 חודשים של מו”מ על שדרוג בחוזה, עדיין בלי עשן לבן. הכיוון נכון ל-27 במאי, חיובי ובמועדון מקווים להודיע על השדרוג לפני המונדיאל.

ג’רארד פיקה (31) – שיאן התיקולים בליגה (324) לא הולך לשום מקום, יהיה אחד מ-4 הקפטנים בעונה הבאה.

ג’רי מינה (23) – רכש של ההנהלה שואלוורדה לא ספר ועדיין לא סופר. למרות שמינה עצמו אמר שהוא לא חושב על השאלה או מעבר, בבארסה כן רוצים להשאיל אותו או אולי למכור אותו אם תגיע הצעה מפתה.

תומאס ורמאלן (32) – החוזה שלו תם ביוני 2019 . בבארסה חשבו להאריך לו חוזה לעונה נוספת אחרי היכולת הטובה שלו בזמן הפציעה של אומטיטי, אבל שוקלים מחדש אחרי עוד פציעה של הבלגי. אם בארסה רוצה לעשות עליו קצת כסף, זה הקיץ למכור אותו או לשחרר אותו בחינם כמו שאנחנו יודעים שבארסה תעשה. הגעה אפשרית של לנגלה מסביליה תראה לו את הדלת החוצה מהמועדון.

ג’ורדי אלבה (29) – בלתי מעורער בסגל.

לוקה דין (24) – סימן שאלה גדול מרחף מעליו הקיץ. בארסה פתוחה להצעות, בעיקר מאנגליה.

סרג’י רוברטו (26) – מקומו בסגל לא מעורער. מקומו על המגרש טעון לדיון. היכולת שלו כמגן ימני הייתה טובה יותר משמעותית מאשר משחקיו כקשר אמצע. סרג’י רוברטו עצמו אמר בתום העונה שעברה שהוא מרגיש יותר נוח כקשר אבל העונה שיחק 32 משחקים כמגן ימני מול 8 בלבד כקשר באמצע, זה לא צפוי להשתנות גם בעונה הבאה.

נלסון סמדו (24)– במועדון מרוצים למדי מעונת הבכורה של סמדו ותמהים על ההשארה שלו מחוץ לסגל במונדיאל. בעונה הבאה התחרות בינו לסרג’י רוברטו תהיה יותר עזה.

אלייש וידאל (28) – ימכר בוודאות. בארסה מקווה לקבל עליו 10 מיליון יורו לפחות (קנתה אותו ב-17).

קינג דוגלאס (27) – המלך הבלתי מעורער והרכש הגרוע ביותר בכל הזמנים של המועדון, חוזר הקיץ ובארסה צפויה להתיר את חוזהו.

קישור:

פעם ראשונה אחרי 15 שנות סיקור, בלי לכתוב את אינייסטה בסגל שלנו לעונה הבאה, לא קל. אוהבים אותך אנדרס!

סרחיו בוסקטס (29) – סגן קפטן בעונה הבאה שקיבל את השדרוג שביקש בשכר. לפחות את הסאגה הזאת בהנהלה סגרו מהר.

סרג’י סאמפר (23) – הוא חזר למועדון בסוף ינואר והחל בתהליך ההחלמה מהפציעה הקשה שלו בלאס פאלמאס. סיפור עצוב לקשר המבטיח בן ה-23, שהשנה צפוי להמכר לצערם של הרבה רומינטיקנים, כולל כותב שורות אלה.

איבן ראקיטיץ’ (30) – בלתי מעורער בפאזל של ארנסטו ואלוורדה.

פאוליניו (30 ביולי) – לא הולך לשום מקום כרגע, אבל כל העסקה הזאת הריחה וממשיכה להריח רע.

דניס סווארס (24) – העיתונים בברצלונה אוהבים להציב את שמו ברשימת ההעברות, אבל השחקן לא רוצה לעזוב, ולפי הראיונות האחרונים של ואלוורדה – גם המיסטר בונה על הקשר הגאליסיאני לעונה הבאה כקשר 50-50. מילים לחוד ומעשים לחוד.

אנדרה גומש (24) – חרף ההצהרות של ברתומאו על כך שמגיע לו עוד צ’אנס, בצוות המקצועי של בארסה מעוניינים להפטר ממנו הקיץ אחרי אין ספור צ’אנסים. הכיוון המועדף הוא אנגליה. אחרי שנשאר מחוץ לסגל למונדיאל, בארסה תגיד תודה לפראיירית שתקנה אותו ב-20 ומשהו מיליון.

ראפיניה (25) – אחרי חצי עונה מצוינת באינטר, אם אינטר לא תתקמצן מדי, הוא ימשיך שם. השם השני של אינטר היא קמצנות.

קוטיניו (25) – בבארסה מקווים שהוא יתפוצץ אחרי חצי עונה מרשימה למדי.

התקפה:

ג’רארד דולפאו (24) – חוזר מווטפורד בהשאלה עכשיו, אבל הוא לא רוצה להשאר והמועדון לא רוצה להשאיר אותו. בארסה תקווה לקבל עליו כמה גרושים.

לואיס סווארס (31) – נשאר גם נשאר. ההגעה הצפויה של גריזמן תוריד ממכסת הדקות המשוגעת שלו (4,447 העונה). את החבר הכי טוב של מסי לא מוכרים.

פאקו אלקאסר (24) – ההגעה של גריזמן תסלול את דרכו של פאקו מחוץ למועדון, למרות שהוא דווקא היה רוצה להשאר. המועדון מחפש לו אלטרנטיבות בספרד או בגרמניה.

עוסמאן דמבלה (21) – היו גורמים בהנהלה שחשבו להשאיל אותו או אפילו למכור אותו, אבל הוא לא הולך לשום מקום.

מוניר אל חדאדי (22) – מוניר חוזר גם בקיץ, ההנחה כרגע במועדון היא שרוצים להאריך לו חוזה עם סעיף שחרור גבוה יותר ולמכור אותו.

קיים סיכוי נמוך שהוא יעשה את הקדם עונה עם הקבוצה ואולי בכל זאת ישאר.

ליאו מסי (31 ביוני) – נו באמת.

מי יגיע?

קרלס אלניה (20) – עולה לסגל הקבוצה הראשונה, אחרי שהתאמן 80 אחוז מהעונה איתה, אבל קיבל פירורים של דקות.

אוריול בוסקטס (19) – צפוי לקבל גם הארכת חוזה וגם רוטציות בקבוצה הראשונה, כפי שהיה עם אלניה בעונה החולפת.

ארתור (21) – בגרמיו מסרבים (נכון לעכשיו) לשחרר אותו בקיץ, זה עניין של כסף וכמה הצוות המקצועי חושב ששווה לפצות את הברזילאים בשביל להביא אותו הקיץ. אם יגיע בינואר 2019, יקח לו עוד יותר זמן להתאקלם בקבוצה והתרומה שלו לא צפויה להיות גבוהה.

אנטואן גריזמן (27) – רכש אותו דחף הנשיא ברתומאו כבר מהקיץ הקודם. הכל מסוכם עם השחקן ואחותו הסוכנת, הבעיה שזה משהו באוויר ולא חתום על נייר.

השחקן עצמו היה מעוניין לפתור את עיניניו לפני המונדיאל לפי מאמן נבחרת צרפת דיידיה דשאן, אבל כל עוד אתלטיקו מדריד לא מוכנה לנהל מו”מ, העניין לא יפתר בדרכי שלום.

חשוב להדגיש, זה רכש של ברתומאו שמאושר עם ואלוורדה ולא מונחת עליו. בצוות המקצועי מעריכים את היכולת של גריזמן לשחק בכמה עמדות, כולל כחלוץ משנה ב 2-4-4 שואלוורדה כל כך אוהב. שימו לב: גריזמן היה לא טוב כחלוץ חוד באתלטיקו מדריד העונה (7 שערים בלבד עד דצמבר), והשתפר רק כאשר דייגו קוסטה הצטרף (22 שערים).

לנגלה (22) – 30 מיליון יורו סעיף השחרור שלו בסביליה, ובמועדון מאמינים שמדובר במחליף טוב למשבצת של ורמאלן. הבעיה? השחקן בן ה-22 רוצה הבטחה לדקות.

דה ליכט (18) – במועדון לא מתכוונים להכנס למלחמת מחירים עם שאר מועדוני העלית של אירופה על הבלם המבטיח מאוד של אייאקס, זאת הסיבה שלנגלה מקבל כותרות.

תיאגו (27) – אם מחפשים מישהו שמזכיר ולו בקצת את יכולות הניווט של אינייסטה, זהו תיאגו. במועדון מודעים לכך והתחילו לבחוש בקדרה באמצעות השליחים במונדו דפורטיבו ובדיקת הרחשים ברשתות החברתיות. אם באיירן תציב עליו תג מחיר אטרקטיבי, יתכן ויגיע. הסיכוי נכון למאי 2018 – לא גבוה. בארסה גם פוזלת לפרנקי דה יונג ב 2019.

אריקסן (26) – אותו קייס כמו דה ליכט, ועם דניאל לוי הבעלים של טוטנהאם, אי אפשר להשיג אותו במחיר נורמלי שבארסה שואפת אליו.

זכרו שמדובר בצוות מקצועי שרק אצבע משולשת של פאריס סן ז’רמן מנעה מבארסה להנחית את אנחל די מאריה בשעה האחרונה של מועד ההעברות בקיץ ולזרוק לפח הגעה אפשרית של קוטיניו בינואר. חשוב לתאם ציפיות.

שיהיה לנו בהצלחה!

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו