תודה, דרים טים!

אירוע ההוקרה קרה. השחקנים נהנו ממפגש לבבי ומארוחת ערב יום לפני כן. אף על פי כן, הם חשו מאוכזבים מהמשחק של יום שבת. הפורמט, היריבה, החיפזון של הרגע האחרון, אנשי ההנהלה של המועדון שנקראו שחקנים לפתע…

בינואר 2016, פנה חוליו סלינאס לנשיא המועדון ברתומאו והסביר לו את הצורך להתחיל בהכנות למשחק ההוקרה לדרים טים, שבמאי 2017 (כמעט שנה וחצי מראש) תחגוג 25 שנים לזכייה בוומבלי 1992. יוהאן קרויף, שגם לו הודיעו על הנושא, הביע עניין מיוחד במשחק. “השחקנים ראויים לכך”, אמר. הוא אף הציע את עצמו להשתתפות בקידום האירוע. היו מפגשים ושיחות טלפוניות עם רוב חברי הדרים טים. הם היו נלבהים. הם רצו לשחק. מהרגע הראשון דובר על סמפדוריה, על אסופת כוכבים, או אפילו על ריאל מדריד.

בצער רב, במרץ 2016, הלך יוהאן קרויף לעולמו. העובדה הזו הולידה הצעה חדשה למועדון. בנוסף להוקרת הדרים טים, וכעת יותר מלפני כן, הוקרתו של יוהאן, זה יהיה רעיון מצוין לצרף לגיבורי ומבלי 1992 את הגיבורים של 25 שנות ההצלחה האחרונות, עם השחקנים שזכו ב-4 אליפויות אירופה מאז. פויול מחליף את קומאן, רונאלדיניו את לאודרופ, צ’אבי את פפ… מסי, פיקה, אינייסטה (אלו שיכולים להגיע לאירוע), ולבסוף, הילדים של הלה מאסיה כקריצה לעתיד. השיטה והכוכבים. וקרויף.  עם הזמן, זאת דרך טובה לקדם וזמן טוב להבטיח קאמפ נואו מלא. הכרטיסים יהיו זולים, במחיר שווה לכל כיס. אף אחד לא ירוויח אירו אחד יותר ממה שנחוץ. אף הועלתה האפשרות שמביאי הכדורים יהיו ילדות וילדים בעלי מוגבלויות שעוסקים בפעילות ספורטיבית, תחת החסות של קרן קרויף.

אך לא. באפריל 2016, בכיר בהנהלה הודיע שאירועי ההוקרה המתוכננים לא בוחנות את האפשרות של קיום משחק כדורגל. התירוץ צרם באוזנו של חוליו סלינאס: “יהיה יותר מוצלח לעשות מצעד של רקדניות מאשר משחק של ותיקים שמנמנים.” אפס כבוד, אם כי מדובר בעמדה עקבית. קבוצת המנהלים הזאת – זו וגם הקודמת, של רוסל – ניתקה קשרים (אם נהיה נדיבים) עם כל כך הרבה מהשחקנים בדור הזה עד שכבר לא נותרה להם אף גישה אליהם. לא היו להם מספרי הטלפון, ומעל הכול, הרגישות כדי בכלל לעבוד עמם. כפי שלא האמינו בחשיבות של ההישג הגדול של השחקנים, הם לא יכלו לדמיין יחס ראוי להם.

השערוריה כה גדולה שאפילו נקבו במחיר כדי להשכיר את הקאמפ נואו, על מנת להביא את ארגון ערב ההוקרה מחוץ לברצלונה. ז’וזפ מריה ברתומאו והדובר ז’וזפ ויווס פעלו. הם דמיינו את הסקנדל, הגיבו ושינו את דעתם. המשחק, כך או כך. סגן הנשיא ג’ורדי קרדונר נכנס לפעולה. הציע את המשחק של הדרים טים כמופע חימום לגביע גאמפר. הדרים טים, מופע חימום. ובלי גווארדילה, קומאן, אוסביו, צ’יקי, זוביזארטה, אלשנקו וכל אלו שעובדים במועדונים אחרים. אכן כך, קרדונר דמיין תוכנית גדולה בשם המועדון כדי למשוך את חבריו ממועדוני החברים. רעיון פנטסטי.

לבסוף, המועדון לקח אחריות על ארגון כל האירוע, בלי עזרה מאף אחד נוסף ובלי זמן מספיק. הם האצילו לחוסה מרי באקרו את הסמכות של הקריאה לשחקנים, והוא טיפל בשאר, אכן כן, עם התאריך המוצע הראשוני. הוא הביא את חבריו לקבוצה אף על פי שרק הוא יודע כמה זה עלה לו. והם מבסוטים מכך, מבסוטים מאוד. בראבו לבאקרו! יש מי שמאמינים שלא הוא, לא יוהאן קרויף ולא יתר הדרים טים ראויים להוקרה שנעשתה בחיפזון ושהתוצאה שלה היא מגרש כמעט ריק (לצורך השוואה, יום לאחר מכן, ריאל מדריד מילאה את הברנבאו במשחק ותיקים עם רומא). יש מי שמאמינים שהכול נעשה במטרה לנקות את המצפון של כמה אנשים. ומצד שני, יש כאלה שמשוכנעים שהכול היה נפלא ביום שבת.

מקור

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023