עוד פנינים מהראיון של מסי בארגנטינה

מה חוץ מהענווה והפרגון לכריסטיאנו (מצורף פה למטה), מסי גם התייחס לעוד דברים בראיון שלו בשישי האחרון בארגנטינה:

“הדור הזה (של נבחרת ארגנטינה) קיבל יחס לא הוגן. לא מכרנו אשליות, אנחנו מקצוענים שרוצים לנצח, שרוצים לזכות בתואר עם הנבחרת. הרבה אנשים אמרו לי לא לחזור, משפחה, חברים. הבן שלי תיאגו מבין כדורגל, קורא ושואל: “למה הם שוחטים אותך שם בארגנטינה?”

“אם נהיה מציאותיים, יש הרבה עבודה לעשות בנבחרת כדי שנהיה מעצמה. הילדים האלה שיחקו מעט מאוד משחקים בנבחרת, צריך להיות סבלניים ואין לי ספק שנהיה יותר חזקים בעתיד”.

“אני יודע שרב הקהל תומך בי, בכל פעם שאני חוזר לארגנטינה אני מקבל תמיכה נרחבת. אני יודע שיש מיעוט שמחפש להתעסק בזבל, את זה אני יודע בוודאות. אין לי בעיה, שידברו כמה שירצו, אני צריך לשחק”.

“אין לי משקולת על הכתפיים מללבוש את החולצה ’10’, נהפוכו.

“אתם יודעים כמה פעמים ראיתי את ההילוכים החוזרים של ההחמצות שלנו בגמר? מלא. הדברים היו נראים אחרת אם חלק מהמצבים היו נכנסים. לכל קבוצה שזכתה בתואר בינלאומי היו רגעי מזל. לספרד, שהיא אחת הנבחרות הטובות ביותר בכל הזמנים, גם היה מזל, אם המצבים של רובן בהארכה היו נכנסים, הולנד הייתה אלופת העולם. היה גם את הפנדל שפרגוואי החמיצה ברבע, ואז דברים משתנים. יש רגעי מזל כאלה, ולנו לא היה מהם. אני יודע כמה קרובים היינו, אני בקשר עם שחקנים שזכו בגביע העולם והם אומרים לי שזה ייחודי, הם אומרים שזה הדבר הכי קסום. אני שמח שהייתה לי הזדמנות לזכות בהכל כשחקן אינדבדואלי וכחלק ממועדון. זה קשה לי מאוד שלא זכיתי במשהו עם הנבחרת”.

“אני לא אוהד של ריבר, אין מה לחפור בזה. אני מניואלס ואוהד שלהם מאז שאני ילד. הייתי רוצה לחזור לשחק שם, אבל זה לא פשוט לחזור לארגנטינה (בגלל האלימות), אני צריך לחשוב על המשפחה והילדים, זה תלוי גם בהם”.

“קשה לדבר על המונדיאל האחרון, היו הרבה דברים שלא הלכו טוב כבר מההתחלה. לא הצלחנו לנצח את המשחק הראשון עם החמצת הפנדל שלי. במשחק השני (נגד קרואטיה) התחלנו טוב אבל אחרי השער הראשון שלהם הכל הלך לעזאזל”.

“אחרי המונדיאל לא רציתי לדבר, רציתי להיות סגור בבית ולסבול לבד עם המשפחה. רציתי להתרחק מהכל”.

“בראייה אחורה התייחסו אלינו בצורה לא הוגנת, להגיע ל-3 גמרים ברציפות זה לא דבר מובן מאליו. הדור הזה נאלץ להתמודד עם דברים ששום נבחרת של ארגנטינה לא התמודדה איתו בעבר. כמות השקרים שאנשים הפיצו עלינו, ועוד אמרו זאת בפנים רציניות הייתה לא הגיונית. התקשורת בארגנטינה בבלגאן, בגלל זה החלטנו לא לתת להם במה, התמקדנו בלחזק אחד את השני בזמן שהם המשיכו לתקוף אותנו”.

“שמעתי במשך שנים על ‘המועדון של מסי’ בנבחרת, אמרו שאני קובע הרכבים, מביא מאמנים ומנהל את ההתאחדות. זה מעציב אותי לשמוע את זה. הם גם אמרו שאבא שלי חזק בהתאחדות, זה פשוט טירוף. המשפחה שלי סובלת מכך, יש לי חברים בארגנטינה שסובלים מכל השקרים שיש שם בתקשורת, מספרים דברים בשביל הרייטינג ועוד אנשים מאמינים לזה. התרגלתי לזה, זה לא מפתיע אותי”.

“אני עם פציעה במפשעה מאז פגרת הנבחרות בדצמבר. זאת העונה בה שיחקתי הכי מעט דקות בשנים האחרונות. המאמנים יודעים שבגילי לוקח יותר זמן להחלים מכל מה שאני מעמיס על הגוף שלי. הכאב שם לא עובר מהר, למרות שאני מרגיש טוב יותר”.

“אני משחק עבור אלה שאוהדים אותי. אלה שלא, יצטרכו לסבול אותי עוד קצת”.

הדברים של מסי על כריסטיאנו והשחקנים הטובים בעולם:

מסי מדבר על השחקנים הטובים בעולם ועל כריסטיאנו

מסי מדבר על השחקנים הטובים בעולם ועל כריסטיאנו, בלי סילופי מילים לטובת קליקים.

פורסם על ידי ‏בארסה מאניה – Barcamania.co.il‏ ב- יום שבת, 30 במרץ 2019

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023