הסיקור: ברצלונה 3-2 אתלטיקו מדריד

1. זה החמור וזאת הסחורה שלו. כבר זמן מה אני מסתובב עם המשפט הזה בעונת הפנסיה הזאת מאז שהממסד העניק גיבוי לאף האגדי אחרי מאורעות אנפילד. ככה מפלס הציפיות שלי נשאר במינימום, בלי הצורך להתלות באילנות גבוהים מדי ובלי להתאכזב יותר מדי.

2. ודווקא אתמול, אחרי אין ספור זוועתונים וניצחונות שגירדנו ביכולת מחפירה, דווקא אתמול, החמור סיפק סחורה אחרת. ב-75 הדקות הראשונות, זאת הייתה הגרסה הכי טובה של בארסה שאני ראיתי העונה. עם מלא רצון ומשחק לחץ מדהים של בוסקטס, דה יונג וארתורו וידאל. בפעם הראשונה מזה עידנים לא האמנתי שאנחנו מצליחים לזכות בכדור בכזאת מהירות וכזאת יעילות. וכל זה בלי דיסקליימרים של יריבת פח, אלא מול יריבה ראויה כמו אתלטיקו מדריד.

וזה לא היה רק משחק הלחץ, זה היה גם הבילד-אפ באופן כללי, ההנעה מצד לצד, המיקום של מסי בצד ימין, התנועה ללא כדור של ארתורו וידאל לעומק (נפלא), הכיסוי של פרנקי דה יונג ובוסקטס מאחוריו כשהצ׳יליאני ביצע את התנועה לעומק. ממש נראנו לשם שינוי כמו קבוצת כדורגל לגיטימית ולא אוסף נמושות שמתחנן שמסי יעשה משהו.

3. פסילת השער השלישי של פיקה (לא בשביל כזה קיים ה VAR) הוציאה את הרוח מהמפרשים ואז קיבלנו את בארסה שכולנו מכירים, זאת שצריכה פסיכולוג צמוד ומסוגלת לקבל 2 אגרופים + נוקקאוט בטווח זמן קצר מאוד.

4. ההיבט הפסיכולוגי הזה ימשיך לרדוף אותנו בהמשך העונה, זה ברור לי מראש וזה צריך להיות לכם ברור מראש. זה החמור, זה האף הגדול שלו וזאת הסחורה. עד שיגיע מישהו אחר שיעשה חריש בקבוצה ובסגל ויחדיר רעיונות אחרים. אם יש לכם אקסטרה 20 מיליון יורו בפיצויים, זה יכול לקרות עכשיו, אבל רמז: אין לכם, ועד אז תמשיכו לשמוע גיבויים מפה ועד הקיץ. זה החמור, וזאת הסחורה. It is what it is.

______________________________________

⬅️ נספח 1.

הייתי בדרבי בקורניאה בשבת. היחסים בין המועדונים לא משהו בלשון המעטה ואספניול לא מספקת לבארסה יציע חוץ כמו ששאר קבוצות הליגה עושות ללא בעיה ואוהד בארסה שנכנס לקורניאה עם לבוש בלאוגרנה יכול למצוא את עצמו בקרבות גידופים מול התוכים הביתיים. לקסיקון השירים שלהם מביך וכולל פשוט שירים של אוהדי בארסה עם טוויסט עני נגד הקבוצה הבכירה בעיר. הם התייחסו למשחק כגמר לכל דבר עם מטרת על: לדפוק את בארסה, ולפי השמחה שלהם בסוף, הם השיגו את המטרה. באופן כללי הייתי נמנע מהאיצטדיון הזה ותחושת הקבס שהוא מעלה אצל כל אוהד בארסה מן המניין.

🧁לקינוח.

בראשון בערב חזרנו ממפגש גיבורים נוסף עם שחקני ברצלונה. תודה וחיבוק ענק ליונתן, הילה, אבינועם וגבריאל שהראו שהמאבק היום יומי שלהם לשגרת חיים מגמד כל אכזבה שאנחנו מקבלים מבארסה. אתם באמת מודל השראה לכולנו.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023