Featured Video Play Icon

הסיקור: ויאריאל 4-4 ברצלונה

הנקודות של שי למשחק:

מבחינה מנטלית.

השחקנים אמש נראו ונשמעו במצב רוח טוב אחרי המשחק, וזה מה שחשוב. בפעם הראשונה מזה שנים, קבוצה הופכת פיגור 2-0 מול בארסה והפסד כזה יכול היה להעמיד את הקבוצה במצב מנטלי שברירי לפני המשחק הגדול נגד אתלטיקו מדריד במוצ”ש. למזלנו מסי, סווארס ואלילת המזל מנעו זאת.

אם לסבתא היו גלגלים.

זאת הייתה מחצית טובה יחסית של קוטיניו ומלקום. בארסה ריווחה את ההגנה של ויאריאל, ומה שהיה חסר הוא קשר דומיננטי שיכנס לאמצע. ההגיון אומר שזה היה צריך להיות ארתורו וידאל, אבל הוא נשאר לשמור מאחורה. קוטיניו כן מראה סממנים של שיפור ורצון להשתפר, בעיקר בתנועה ללא כדור – תנועה שהובילה לכמעט 3-0 בדקה ה-18, רק שחבל שההקפצה מעל אסנחו פגעה בקורה. 

מה שעדיין חסר אצל קוטיניו (מלבד הביטחון המלא בעצמו), היא היכולת להפעיל את ג’ורדי אלבה והיכולת לשבור קו הגנה הראשון, אבל הם נראים כמו דברים שהוא כן משתפר בהם. 

מלקום עם ביטחון ואמון מהמאמן הוא שחקן אדיר. אולי סוף סוף נפל לואלוורדה האסימון. אולי.

בואו נדבר על אומטיטי.

התחביב האהוב אצל לא מעט אוהדי בארסה: לגמור קריירה לשחקן. ועוד שחקן שדוחה את המלצות המועדון ומסרב לעבור ניתוח זאת בכלל סיבה למסיבה. למי אכפת שהם השפריצו על אותו בלם לפני 8 חודשים כשהוא העלה את צרפת לגמר המונדיאל. 

אומטיטי היה רע אתמול, השחקן החלש ביותר על המגרש בלי ספק. לא רק החלודה של הפציעה והאיטיות (ניכר שבשער הרביעי הוא לא רץ בשיא המהירות שלו), אלא גם בעיה חמורה במיקום ובמודעות למה שקורה מסביב – אלה דברים שהם מעבר לתיאום עם לנגלה, עימו שיחק בפעם הראשונה אי פעם. ואלוורדה הימר על המנוחה של פיקה, יכול להיות שזה היה יכול לחכות לאואסקה, יכול להיות.

מה קורה עם ארתור?

קורה לו מה שקורה לכל שחקן צעיר בעונה הראשונה שלו במועדון גדול כל כך כמו ברצלונה. עליות ומורדות מ-א-ו-ד טבעיות בגיל הזה. מה גם שארתור בולט כשהיריבה מפעילה לחץ גבוה, ואתמול זה לא קרה כמעט. הייתי שמח לראות אותו יותר יוזם מאשר להפקיד את ניהול המשחק לארתורו וידאל, אנחנו יודעים שיש לו את זה.

אין לי כוח לחזור על עצמי לגבי הטחינה של לואיס סווארס, אני רק מתפלל שתשאר בו אנרגיה אחרי עוד 90 דקות נגד אתלטיקו מדריד ועוד 90 דקות באולד טראפורד. השער שלו אמש הוא סווארס קלאסי. מערבל בטון כל המשחק, ובדקה ה-92, הבעיטה הכי טהורה שחלוץ מודרני יכול לנפק, ועוד ברגל החלשה שלו. 

מסי? חוץ מבעיטות חופשיות, אין בו כלום. תשאלו את מארקה 😜 

אשרינו שזכינו.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023