הסיקור: נאפולי 1-1 ברצלונה

האם התוצאה אמש טובה? כן. רקורד הבית של נאפולי, במיוחד בליגת האלופות, הוא די מרשים. רקורד החוץ שלנו, במיוחד בליגת האלופות, הוא די מזעזע.

האם שיחקנו טוב? לא.

האם מישהו יזכור איך שיחקנו באיטליה אם נעבור בעוד 3 שבועות? סביר להניח שלא.

האם יש לנו חומר לזכות בליגת האלופות? לא. מסי בעצמו אמר את זה, ובוסקטס (!) התלונן על התכנון הלקוי של הסגל במשפט עוקצני שאי אפשר לפרש אחרת.

אז בינתיים אנחנו סוחבים עד הבלתי נמנע, וכמו שחשבתי שיקרה, קיקה סטיין חושב על הכסא שלו יותר מאשר לשחק אטרקטיבי ו׳לשאוף לנצח 3-4׳.

ברור שיחשוב על הכסא, זה ג׳וב החלומות שלו.

בואו לא נעטוף את זה באריזה נוצצת, המשחק של בארסה היה בינוני ומטה אתמול. במפעל שאפשר לעוף ממנו על ריפיון של כמה דקות, קיקה עשה ׳ואלוורדה׳- שיחק זהיר, מאוד זהיר. בלשון העם: ׳בא לשחק על תוצאה׳. לגיטימי, אפשר להבין, ואפשר גם להכניס לקונטקסט את הסגל הקצר שיש לו. אבל זה מראה לנו שהדיבורים הרומנטיים על אטרקטיביות בכל מחיר, נזרקים מהחלון שתוצאות של אמת עומדות על הפרק.

מול האוטובוס של גאטוסו, צריך שחקנים שמסוגלים לעבור שחקן באחד על אחד. כמה היו אצל ברצלונה על המגרש? 1, ליאו מסי. האשמה היא קצת על קיקה והרבה על הנהלת החלמאים בתכנון של העונה הזאת, אבל טחנו את הנושא הזה מספיק.

כל שאר השחקנים שיחקו על בטוח, ובגלל זה 85 אחוז מ-797 המסירות שלנו היו אחורה – שולטים אופטית, לא מגיעים למצבים, אבל מצד שני כן (יחסית) מונעים מהיריבה לתקוף בחמת זעם ומאלצים אותה להשאר בשליש המגרש שלה. וכן, תודה לטר שטגן, אבל המצב ההוא של קאייחון הגיע מטעות של בוסקטס, ולא בהתקפה מסודרת. מול התקפה מסודרת בארסה הסתדרה יחסית טוב, עם משחק לחץ סביר לפרקים.

קיקה לא חף מפשע. ההצבה של וידאל על הקו (במחצית הראשונה) בצד ימין תמוהה, והבמה לראקיטיץ׳ על חשבון ארתור תמוהה גם כן. ראקיטיץ׳ מתנהל במגרש כמו שחקן לשעבר (הוא עצמו הודה שהוא חיפש קבוצה בינואר), וקשה להבין את ההתעקשות של קיקה עליו – אבל לפחות הוא היה החילוף הראשון שלו. כשנאפולי יצאה יותר קדימה אחרי השיויון של גריזמן ושם היה אפשר לנצל את אנסו פאטי יותר, המיסטר הסכים שהוא איחר בחילוף הזה. יש דברים לא רעים אצל קיקה, ההתאמות אחרי המחצית נכנסות לרשימה הזאת.

1-1 בנפאולי זאת תוצאה טובה, במיוחד בהתחשב בכך שאף שחקן לא זרח מעל האחרים (אם כבר, היו כאלה שכיבו אחרים, *שיעול*, ג׳וניור פירפו *שיעול*).

יהיה גומלין טוב לדעתי בעוד 3 שבועות. מה יהיה אחר כך? עזבו, בואו נתרכז בקלאסיקו 😅

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023