הפנינים מהראיון של מסי למארקה אחרי נעל הזהב השישית

מראיין: ״כריסטיאנו וזלטאן מדברים הרבה על עצמם, אתה לא עושה זאת, איך אתה רואה את עצמך כשחקן?״

מסי: ״אני מעדיף שהאוהדים ידברו עליי, אני יודע מי אני, מה עשית ומה אני יכול להעניק, אחר כך הקהל מביע את דעתו. אני לא אוהב לדבר על עצמי, מעדיף לדבר על הקבוצה״.

מראיין: ״האם עברת אבלוציה והפכת לקשר?״

מסי: ״לא יודע, תלוי במה שמתחולל על המגרש. עכשיו אני הולך יותר אחורה כדי לגעת יותר בכדור ולרווח עבור הקשרים, לא יודע מה יקרה בעתיד״.

מראיין: ״יש לך ידיעה עד מתי תמשיך לשחק כדורגל?״

מסי: ״אני אגלה את זה עם הזמן, אני אהיה הראשון שאגיד שזהו, הגעתי לקצה היכולת ואיני יכול עוד״.

מראיין: ״העונה הפסדת לא מעט משחקים בגלל פציעה, איך אתה מרגיש?״

מסי: ״זה קשה כי בראש אתה מרגיש כמו בן 25 ואתה חושב שאתה יכול לעשות מה שבני 25 עושים, אבל הגוף מכתיב אחרת ויש מצבים בהם אתה צריך להיות יותר זהיר מבעבר, גם ההשתקמות וההכנה לפני המשחקים והאימונים שונה כעת״.

מראיין: ״מה המעלות של דה יונג ואיך הוא באימונים?״

מסי: ״זה היה קל בשבילו להתאקלם בגלל שהוא הגיע עם הפילוסופיה של אייאקס. הוא מרגיש יותר נוח כקשר אחורי אבל יכול לעשות התאמה לקשר קדמי, הוא אוהב את הכדור, לשחק מסירות קצרות, למסור בין הקווים, יש לו יציאה משוגעת מהמקום והוא חזק, הוא שחקן מאוד שלם״.

מראיין: ״כמה זה קשה לעבור את ואן דייק?״

מסי: ״הוא בלם שיודע לתזמן דברים ומתי לחכות לרגע הנכון כדי להתערב או לא להתערב, הוא גדול אבל מהיר מאוד ולא מאבד מהגמישות למרות שהוא גבוה״.

מראיין: ״כריסטיאנו המליץ לך תמיד לצאת מאיזור הנוחות ולחפש אתגרים בליגות אחרות כמו שהוא עשה, תשקול זאת?״

מסי: ״כל אחד מחפש את היעדים והחוויות שלו, לי אף פעם לא היה את הצורך לעזוב את המועדון הטוב בעולם, איפה שאני נהנה באימונים, במשחקים ומהעיר״.

מראיין: ״זכית בהכל אבל עדיין לא זכית בפרס פושקאש (לשער הטוב ביותר), איך אתה מרגיש?״

מסי: ״תמיד אמרתי שאני לא מחפש את התארים האישיים. לא את נעל הזהב, לא את כדור הזהב, לא את פרס דה בסט ובטח לא את פרס פושקאש. אם הם יעניקו לי, אחלה. אם לא, לא קרה כלום״.

מראיין: ״מה אתה יכול לספר על המשפחה שלך״

מסי: ״אנטונלה היא הכל בשבילי, שולטת בסדר היום, אינטליגנטית, עם הומור ומתמודדת בכל הבעיות בצורה הכי טובה שיש. תיאגו שתכף בן 7 מאוד בוגר לגילו, הוא ג׳נטלמן. סירו דומה יותר למתיאו ואולי יהיה גרוע יותר ממנו 😂 נראה מה יהיה״.

מראיין: ״המאכל האהוב עלייך?״

מסי: ״תמיד שניצל, אסאדו ופסטה. את המאטה שלי אני אוהב מריר. פעם הייתי מוסיף לשם ריבת חלב, אבל עכשיו אני מעדיף מריר. אני אוהב כל דבר שיש בו ריבת חלב, אם כי אני לא יכול לאכול הרבה מזה״.

מראיין: ״שגעונות?״

מסי: ״יש לי הרבה. לפני שאני הולך לישון אני מסדר את השולחן של הבוקר, כדי שבארוחת הבוקר כולם ישבו במקומות שלהם. כשאני מגיע הביתה אני ישר מוריד נעליים. אם יש לי רשות של אחרים, אני עושה זאת גם בבית שלהם״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023