לוצ’ו מדבר על הלחץ הגבוה של היריבות, ופאריס סן ז’רמן של אונאי אמרי

אחת הבעיות המרכזיות בסיקור של התשקורת הברצלונאית למסיבות העיתונאים של לואיס אנריק: הם מחפשים בעיקר את הצהוב, את הדיבורים על העברות אפשריות, משהו שאפשר לעשות איתו כותרות. דיבורים על טקטיקה כמעט ולא מגיעים לכתבות, זה גם נכון לגבי האתר הרשמי של בארסה.
אז מדי פעם מגיע כתב צדיק ושואל את לואיס אנריקה שאלות טקטיות, וזה קרה במסיבת העיתונאים לפני אלאבס ולפני פאריס סן ז’רמן. שימו לב:

“בימים האחרונים אנחנו משחקים בלי הפסקה וכמעט לא מתאמנים. כשיש את הסבבים האלה, האימונים אחרי משחקים הם רק אימוני שחרור, ובאימונים לקראת המשחקים אנחנו לא עובדים הרבה על טקטיקה, אלא בעיקר על הצד הפיזי”.

“עוד מהקדם עונה אנחנו עובדים על אספקטים שונים נגד הלחץ הגבוה שמפעילים נגדנו היריבות, שהיה לנו ברור שיגיע מתישהו (רש”י – הגיע ביג טיים עם פפ גווארדיולה בביקור שלו). לחץ גבוה עלינו זה משהו שלפני כמה שנים היה נחשב כאקט משוגע לעשות נגדנו ועכשיו רב הקבוצות עושות אותו. אנחנו ממשיכים לחפש פיתרונות לכך. לשחק קרוב לשער תמיד מעמיד אותך בסכנה , אבל זה משהו שאנחנו רגילים אליו, ואנחנו נמשיך להשתפר בו”.

“אני צופה את אותו הרכב שראיתי מפ.ס.ז’ בחודשים האלה. 3-3-4 בהתקפה, ו 1-4-1-4 בהגנה. במשחק שיהיה יש אין סוף דברים שיכולים להשתנות. לא הייתי משנה דברים בטקטיקה עכשיו כי לשחקנים לוקח תמיד זמן לבצע את ההתאמות”.

“אני מודאג מכל המעלות שיש לפאריס סן ז’רמן, המשחק המהיר שלהם, כדורי העומק, המשחק על האגפים, הכל. ברמה הדפנסיבית אנחנו צריכים ללחוץ היטב אם אנחנו רוצים לשדוד את הכדור”.

“בעונה הזאת אין יותר מדי שחקנים לפני הכדור וזה מקשה על משחק הלחץ שלנו, קבוצה שעוברת את גל הלחץ הראשון שלנו יכולה להסב לנו נזק”.

“אני מכיר את אונאי אמרי, הוא תמיד רוצה שהקבוצה שלו תקח את הכדור אחרי לחץ. זה יהיה משחק אטרקטיבי, לנו יש מטרה אחת, לקחת להם את הכדור ולייצר מזה הזדמנויות להתקפה. מחכה לנו פאריס סן ז’רמן נלהבת עם תמיכה של הקהל שלה”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023